Valstybės duomenų agentūrai paskelbus statistiką, rodančią, kad kelių transporto įmonės praėjusiais metais ir krovinių vežė daugiau, vežėjų atstovai kraipo galvomis ir sako, kad realybė absoliučiai priešinga – 2023-ieji buvo ypač blogi, ir nėra priežasčių manyti, kad šiemet bus geriau.
Artūras Telmentas
8 straipsnių
Europa siekia atsikratyti dyzeliniais sunkvežimiais: alternatyvos – brangios ir sunkiai įgyvendinamos (9)
Europos Parlamente kylant iniciatyvoms griežčiau reguliuoti sunkiasvorio transporto taršą ir nustatyti gerokai ambicingesnius CO2 emisijų mažinimo tikslus, sunkvežimių gamintojų atstovai sako, kad tai padaryti įmanoma, nors bus sunku ir brangu. Tačiau vežėjai abejoja, kad jau po gerų 15 metų savo tr...
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ kreipėsi į Seimą ir Vyriausybę prašydama koreguoti Užsieniečių teisinės padėties įstatymą. Taip tikimasi užkirsti kelią į Lietuvą atvykusių dirbti profesionalių vilkikų vairuotojų iš trečiųjų šalių „nuomai“ užsienio įmonėms.
Susitraukę krovinių srautai, nukritę pervežimų įkainiai ir Rusijos karo Ukrainoje sukeltas neapibrėžtumas rinkose Lietuvos transporto įmones verčia atsargiai planuoti artimiausią ateitį bei aktyvuoti taupymo planus. Jau stabdomi naujų vilkikų įsigijimai, o kai kurių bendrovių vadovai sako, kad turės...
Artėjant krizei ir imant lėtėti vartojimui, vienas pirmųjų tai pajunta logistikos sektorius – jei žmonės perka mažiau, tai sumažėja ir gabenamų prekių srautai. Tad kokią perspektyvą mato ir kam ruošiasi šiame sektoriuje dirbantys verslininkai tuo metu, kai ekonomistai kone vienbalsiai sutaria – rece...
Auganti infliacija, kylančios degalų kainos, tolimųjų reisų vairuotojų trūkumas, Mobilumo paketo reikalavimai transporto ir logistikos įmonėms brangina teikiamų paslaugų kaštus, todėl jau liepą jos bus priverstos vėl kelti pervežimo paslaugų kainas. Prognozuojama, kad pervežimai gali brangti penktad...
Jeigu atsisėstume prie stalo ir ant balto popieriaus lapo reiktų surašyti, kas slegia Lietuvos vežėjus – neužtektų vieno puslapio. Natūralu, kad kažkokią naštą verslas turi nešti. Juk dėl mūsų sumokamų mokesčių išlaikomi mokytojai ir medikai, pensininkai ir neįgalieji, tiesiami keliai ir tvarkomi ša...
Situacija Kazachstane po truputėlį stabilizuojasi, – sako Lietuvos verslo atstovai. Vežėjai pasakoja, kad po neramumų šalyje vėl atsirado ryšys, veikia internetas, kas leido susisiekti su šalyje buvusiais įstrigusiais vairuotojais. Lietuvos atašė Kazachstane tikina iš kitų Lietuvos gamybos ar pramon...