Lietuvos verslo konfederacija smerkdama Rusijos pradėta karą kviečia verslus nesustoti ir remti Ukrainą. Konfederacijos nariai aktyviai prisideda prie rėmimų ir siekia paskatinti tiek verslo atstovus, tiek fizinius asmenis teikti paramą Ukrainai, kuri išgyvena itin sunkius laikus ir kasdien atsisvei...
Arūnas Bertašius
17 straipsnių
Vežėjai kalėdines prekes į sandėlius jau atvežė, o sandėliavimu užsiimančių įmonių atstovai aiškina, kad jų turimi plotai sparčiai pildosi. Pasak jų, prekių padidėjimas jaučiamas nuo spalio pradžios, o šie metai nuo pastarųjų skiriasi sandėliuojamos produkcijos kiekiu. Šiemet norėdami apsisaugoti nu...
Valstybės valdoma geležinkelių įmonių grupė „Lietuvos geležinkeliai“ ir Lietuvos nacionalinė ekspeditorių ir logistų asociacija „Lineka“ sutarė kartu plėtoti įvairiarūšių krovinių pervežimo projektus Lietuvoje ir Vidurio Europoje.
Verslui atsiveria galimybės įsikurti viešajame Vilniaus logistikos centre, netrukus planuojama skelbti žemės nuomos konkursus. „Lietuvos geležinkeliai“ teigia, kad verslo susidomėjimas didelis, tačiau dalis logistikos įmonių vadovų teigia, jog klausimų kol kas daugiau nei atsakymų, rašo „Verslo žini...
Išliekant Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos (ES) be susitarimo tikimybei, Lietuvos muitinės atstovai verslui pataria išsamiai susipažinti su prekybos ir muitų pokyčiais, Britanijai tapus trečiąja šalimi. Prekybos patirties su tokiomis šalimis neturintis verslas raginamas susilaikyti nuo lo...
Augant nerimui dėl galimo kietojo „Brexit“ – galimo Jungtinės Karalystės pasitraukimo iš Europos Sąjungos (ES) be sutarties – Lietuvos vežėjai nuogąstauja, kad tai gali neigiamai atsiliepti jų verslui. BNS kalbinti ekspertai pabrėžia, kad Jungtinės Karalystės muitinė yra visiškai nepasiruošusi kieta...
Visame pasaulyje įmonės stengiasi optimizuoti savo verslo procesus ir teikiamas paslaugas. Lietuva šiame kontekste nėra išimtis: įmonės prisitaiko prie besikeičiančios verslo aplinkos, kuria paslaugas, leidžiančias sutaupyti tiek laiko, tiek pinigų, o technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvi...
Baltijos šalių intermodalinio kombinuotų krovinių traukinio „Amber Train“ sėkmė priklausys nuo sugebėjimo suderinti maršrutą, rašo „Verslo žinios“.
Verslas pasigenda esminių pokyčių lengvinant užsieniečių įdarbinimą Lietuvoje, trečiadienį rašo „Lietuvos žinios“. Verslininkų teigimu, procedūros Lietuvoje vis tiek yra perteklinės ir nekonkurencingos, palyginti su tvarka kitose ES valstybėse.
Paskelbus Lietuvos bendrovių atlyginimų vidurkius, informacija gali klaidinti ieškančius darbo ir trukdyti jaunimo įdarbinimui, rašoma pranešime spaudai.
Paskelbus Lietuvos bendrovių atlyginimų vidurkius, informacija gali klaidinti ieškančius darbo ir trukdyti jaunimo įdarbinimui, rašoma pranešime spaudai. Ekspertų teigimu, pasitelkta metodika yra netinkama vertinti atlyginimų lygį įmonėje.
Logistikos specialistai įsitikinę, kad elektroninių važtaraščių sistema sukurta neturint supratimo apie transporto procesą ir tik laiko klausimas, kada ją teks iš esmės keisti. Įmonės beveik du mėnesius deklaruoja važtaraščius el. mokesčių sistemoje (i.MAS) - projekte, milijonus jau kainavusiam ir v...
Viena iš naujovių, kurias siūloma įtvirtinti kartu su Darbo kodeksu svarstomuose įstatymuose, yra vidutinio darbo užmokesčio, mokamo konkrečioje darbovietėje viešinimas. Specialistai teigia, kad darbdaviams dėl jos papildomai nieko daryti nereikės, o darbuotojai turės daugiau galimybių apsisaugoti n...
Nepatenkinta Seime svarstomu Darbo kodekso variantu, Verslo konfederacija sako frakcijoms siūlysianti projektą pakoreguoti, nes kol kas žadėto darbo rinkos lankstumo nesimato.
Darbdavių atstovai sako, kad Seimas gerokai nuklydo nuo darbo santykių reguliavimo kelio, kurį siūlė Socialinį modelį kūrę mokslininkai ir svarstymui teikusi Vyriausybė. Jų teigimu, nors per mėnesį apsvarstyta daugiau nei 250 įstatymo straipsnių ir 500 pataisų joms, Seimas pabūgo žengti didesnį žing...
Vokietijos kapitalo bendrovė „Rhenus Svoris“ kartu su pagrindine investuotoja Norvegijos kompanija „Baltic Sea Property AS“ Vilniuje pradeda statyti modernų 10 mln. eurų vertės logistikos kompleksą, rašoma pranešime spaudai.
Statistikos departamento duomenimis, logistikos sektoriaus atlyginimų vidurkis lygus 546 eurams „į rankas“. Tai yra gerokai mažiau nei logistikos specialistai uždirba iš tiesų, atskleidė tyrimas.