Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ specialistai apibendrino praėjusiais metais M1 bei N1 klasės automobilių patikros rezultatus bei įvardijo fiksuotus pokyčius. Pastarųjų, tiesą sakant, nėra daug ir kaip tik tai gąsdina, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Audrius Glėbus
22 straipsnių
Ką daryti, jei automobilio techninė apžiūra baigėsi, o į TA stotį nesinori dėl COVID-19 grėsmės (18)
Įprastomis sąlygomis Lietuvoje kiekvieną dieną atliekama iki šešių tūkstančių transporto priemonių patikrų. Akivaizdu, kad dėl koronaviruso šalyje paskelbtas karantinas gali sujaukti dalies automobilininkų planus apsilankyti techninės apžiūros (TA) stotyse. Tačiau net ir pasibaigus TA galiojimui, iš...
Po žinios apie karantiną lietuviai puolė tvarkytis „reikalų“: techninių apžiūrų centruose išaugo srautai (27)
Nors Lietuvoje paskelbus karantiną gyventojų prašoma kuo mažiau lankytis viešose vietose, apriboti kontaktus su kitais, vengti masinio susibūrimo vietų, kai kurie galimybę nedirbti arba darbuotis iš namų suvokė kaip eilinį laisvadienį. Jau pirmąją karantino dieną techninių apžiūrų (TA) centrai paste...
Vis garsiau kalbant, kad jau 2020-ųjų sausio 1 dieną bus pradėtas skaičiuoti automobilių taršos mokestis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“ panagrinėjo, kokių gamintojų transporto priemonės patikros metu dažniausiai „išbrokuojamos“ dėl išmetimo sistemos trūkumų, sakoma prane...
Specialistai skambina pavojaus varpais: „ratuotiems frankenšteinams“ atveriamas kelias į Lietuvą (170)
Jau netrukus – nuo šių metų gegužės 20-osios – įsigalioja keletas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo korekcijų, kuriomis keičiama į Lietuvą iš Europos ekonominės erdvės (EEE) šalių įvežamų transporto priemonių registravimo bei techninės apžiūros (TA) tvarka. Esminė permaina – Lietuvoje bus p...
Jau netrukus techninių apžiūrų (TA) centruose vairuotojų laukia naujovės. Planuojama, kad jau pavasarį pradės veikti sistema, kuri apynaujuose automobiliuose automatiškai leis patikrinti išmetamąsias dujas. Ši naujiena aktuali tik kelerių metų senumo automobilius vairuojantiems žmonėms. Tačiau yra n...
Prieš metus atsisakius praktikos ant sėkmingai techninės apžiūros barjerą įveikusių transporto priemonių valstybinio numerio ženklo klijuoti tai patvirtinančius lipdukus būgštauta, jog pamirštančių laiku patikrinti automobilio „sveikatą“ skaičius išaugs: lipdukas be kita ko primindavo, kada būtina p...
Jei kam nors buvo kilę abejonių, ar 2015-aisiais atsiradusi galimybė eilinę „lietuviškų“ sunkvežimių techninę apžiūrą atlikti Vokietijoje yra svarbi – naujausia statistika su kaupu atsakė į visus klausimus. Vizitų skaičius į mūsiškiams vežėjams patogiose vietose esančius TA centrus išaugo kaip ant m...
Šeimos transporto parko atnaujinimas, dairantis po antrinę automobilių prekybos rinką, visuomet susijęs su didesne ar mažesne rizika įsigyti ne geresnį kasdienių kelionių instrumentą, bet naują rūpestį. Išsirinkus konstrukcinių defektų turintį ar įvairių gedimų kamuojamą dažniau, nei sąlyginai kokyb...
Techninę apžiūrą bandęs atlikti vyras pasipiktino: kontrolieriai dirba neprofesionaliai ar norėjo kyšio? (417)
Yra du variantai. Arba kai kurie techninės apžiūros (TA) kontrolieriai laukia kyšio, arba nėra pakankamai kompetentingi dirbti savo darbo. Tokias išvadas padarė vilnietis Vilius (pavardė redakcijai žinoma). Atvaręs į TA atliekančią įmonę savo automobilį vyras nustebo, kad kontrolierius dėl smulkaus ...
Lietuvių liaudies išmintis byloja, kad naujam klientui pirmą ratuotą prekę parduoda saldžiabalsiai vadybininkai, o antrą – serviso meistrai. T. y., jei savo laiku konstruktoriai padarė klaidų ir paliko uždelsto veikimo „bombų“, kurias nukenksminti įmanoma tik remonto dirbtuvėse, išvysti inžinerinių ...
„Transeksta“ sulaukė net penketą mėnesių visoje Lietuvoje vykusio tyrimo, kaip automobilininkai aptarnaujami techninės apžiūros centruose, ataskaitos. Bendrovė „DOOR Training and Consulting Baltic“ asociacijos užsakymu parengė 5 dalių anketą su 42 klausimais, į kuriuos specialūs agentai atsakė po 90...
Automobilio techninė apžiūra (TA) ne vienam gali tapti galvos skausmu. Dėl to vis dar ieškoma pažįstamų, kurie padėtų už atlygį ją atlikti fiktyviai. Kiek dabar kainuoja tokia paslauga ir kaip „sukasi“ jos vykdytojai?
Kai atvykstate atlikti privalomosios automobilio techninės apžiūros, šypsokitės – jūs esate ne tik filmuojamas, bet netrukus būsite ir fotografuojamas. Tiesa, pagrindinis vaidmuo apžiūros stotyse tenka ne jums, o jūsų automobiliui. Dar tiksliau – automobilio defektams.
DELFI skelbė, kad techninių apžiūrų centruose planuojama finansiškai skatinti sąžiningus darbuotojus. Tačiau ar nebus taip, kad kontrolieriai taps pernelyg uolūs ir priekabūs? Tokį klausimą kelia vairuotojas Tadas (vardas pakeistas).
Skaitmeninis leidimas atvykti atlikti techninės apžiūros iš tiesų yra popierinis. Skamba gana absurdiškai, tačiau tokia šiandien mūsų šalies realybė. Specialistai sako, kad iki metų pabaigos šis nesusipratimas bus ištaisytas.
Lietuvos geografiniame centre – Kėdainiuose – finišavo VšĮ „Saugus ratas“ surengtas istorinių transporto priemonių ralis, kasmet tampantis tikra senovinės technikos puoselėtojų ir restauratorių nekantriai laukta švente.
Belgijoje techninės apžiūros (TA) sistema įkopusi jau į devintą dešimtmetį – ji yra seniausia Europoje, sukurta dar 1933 m. Nepaisant solidžios patirties, belgai atlikti TA gali tik atsistoję į „gyvąją“, kartais ir ilgokai nusidriekiančią, eilę.
Mėnesį vyravusi TA stočių apgultis, kurią sukėlė nuo šių metų liepos 1 d. įsigalioję LR saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatų pokyčiai, baigia išsisklaidyti. Tačiau darbo intensyvumas TA stotyse anaiptol nesumažėjo.
Oficiali statistika rodo, kad neretai dėl padangų problemų į techninės apžiūros stotį vairuotojams tenka grįžti antrą kartą. DELFI aiškinasi, ką turėtumėte daryti, kad jums taip nenutiktų.