Audrius Janulis
12 straipsnių
Per vienuolika metų Vidurio Rytų Europos startuolių vertė išaugo 19 kartų ir šiuo metu siekia 186 milijardus eurų. Tikėtina, kad metų pabaigoje šie skaičiai dar labiau išaugs, nes vien pirmieji dešimt šių metų mėnesiai mušė rekordus: Vidurio Rytų Europoje per 2021-uosius metus pasaulį išvydo daugiau...
Rinkodaros specialistams skirtų renginių tvarkaraštis pildosi nauja konferencija: spalio 18 dieną Vilniuje įvyks skaitmeninės rinkodaros konferencija „Full Digital“, kuri sieks atsakyti į klausimą, kaip rinkodaros specialistams pasirengti kitų metų iššūkiams.
Interneto rinka Lietuvoje ruošiasi naujovėms. Interneto rinkos tyrimų bendrovė „Gemius“, reguliariai skelbianti portalų lankomumo rezultatus, keičia savo metodologiją. Remiantis ja, kiekvieną dieną bus galima matyti kiekvienos praėjusios dienos realius rezultatus, kurie, atnaujinus technologiją, bus...
Įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui ne kartą kelti klausimai apie tai, kaip jis bus įgyvendintas, ir toliau lieka neatsakyti. Interneto vartotojai Lietuvoje, naršydami tiek po užsienietiškus, tiek po kai kuriuos lietuviškus portalus, vis dar aptinka alkoholio reklamą, o kontrolę turintis užtikr...
Pastarieji metai skaitmeninei reklamai buvo gana įtempti, o ko galima tikėtis iš ateinančių naujų? Daug kas priklausys ir nuo pačių reklamos užsakovų. Interneto reklamos platformos „Adform“ komercijos direktorius Baltijos šalims Audrius Janulis „Verslo žinių“ organizuotoje konferencijoje „Best Inter...
Pasaulinėje skaitmeninės reklamos rinkoje šiais metais jaučiamas sujudimas. Vis daugiau reklamos užsakovų iš naujo perrašo sutartis su agentūromis, reikalaudamos užtikrinti duomenų patikimumą, veiklos skaidrumą ir tinkamą kontekstą, kuriame matomi jų prekės ženklai. Tuo tarpu Lietuvoje į šias proble...
Melagingų naujienų („fake news“) fenomenas pasaulyje tampa vis didesne ir sudėtingesne problema. Ką tai reiškia leidėjams, reklamos užsakovams, verslininkams, galiausiai – visuomenei? Apie tai technologijų ir inovacijų festivalyje „Login“ diskutavo „Gemius Baltic“ vadovė Baltijos šalims Gryta Balser...
Jau kitą savaitę net tris dienas Vilniuje vyks kūrybiškumo festivalis „Login 2017”, šiemet keičiantis tradicijas ir išsibarstęs po skirtingas erdves sostinės centre. Bloga žinia – net labai norint, visko pamatyti bus neįmanoma. Tačiau gera dalis yra tai, kad jei iš anksto atliksite namų darbus ir su...
Programuojamasis reklamos pirkimas (programmatic) pasiekė naujas aukštumas. „Adform“ atliktas tyrimas rodo, kad pernai Europoje jis augo 121,35 proc., Lietuvoje – 140 proc. Kokios dar šios srities tendencijos pastebėtos praėjusiais metais?
Turbūt tik nedaugelis žino, kad daugiau nei dešimtyje šalių filialus turinti „Adform“ interneto reklamos rodymo ir valdymo platforma sukasi ant lietuvių pečių. Nors šios įmonės vadovai – danai, Lietuvos specialistams patikėta visa kompanijos IT infrastruktūra.