Skaitmeninės rinkodaros pasaulyje naujienų niekada netrūksta. Šįkart – apie tai, kaip iki neigiamo atsiliepimo – pakanka vienos neigiamos patirties; marketingo biudžetai ir toliau traukiasi, o dirbtinis intelektas nors ir kelia nerimo, klientų lojalumą nestoja auginęs.
Aurimas Paulius Girčys
22 straipsnių
Kalėdoms praėjus jau galima abstrakčiai vertinti, kas per jas vyko el. komercijos ir skaitmeninės rinkodaros erdvėje. Šios plotmės tyrėjai jau turi išvadų apie tai, kaip žmonės pirko dovanas: tyrimai atskleidžia, kad pirkiniams buvo skiriama kur kas daugiau laiko. Negana to, viena didžiausių šių met...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „APG Media” vadovas Aurimas Paulius Girčys pasakoja, kaip pasinaudoti dirbtiniu intelektu auginant el. prekybą.
Dirbtinis intelektas verčia rinkodaristų galvas sproginėti: dauguma skaitmeninės rinkodaros naujienų dabar sukasi apie DI, bet jas taip pat stipriai lydi ir nerimas, kaip visko išmokti ir kaip rasti tuos, kas moka. O šalia pastangų įsikinkyti naujus darbo įrankius, nerimą kelia ir tikslinės auditori...
Dirbtinis intelektas sugalvos pavadinimą jūsų prekės ženklui, sukurs jo pozicionavimą, misiją ir viziją, parinks jūsų tikslinę auditoriją su psichologiniu jos portretu, sukurs interneto svetainę, vizualus, video reklamas ir tekstus. Per 25 minutes. Įmanoma? Įmanoma. Kaip ir ar kokybė bus tinkama? Ap...
Kodėl rinkodaristai negali liautis mokęsi, nors naujienos gąsdina; į ką jie užtikrintai ketina investuoti; ką naujo pristatė „Meta“ ir kurios 6 valstybės atriekia didžiausią Europos e. komercijos pyrago dalį: keli klausimai, į kuriuos atsakymus šiandien verta žinoti.
Pastaruoju metu skaitmeninės rinkodaros ekspertai vis rečiau kalba apie naujų įrankių naudojimą, dažniau – apie jų teisinius iššūkius. Greta to viena populiarių temų ir galvos skausmų yra drastiškai kintantys vartotojų įpročiai, lemiantys, kad atspėti, kaip žmogus pirks, darosi labai sudėtinga.
Skaitmeninės rinkodaros ir e. komercijos pasaulį ekonomikos iššūkiai, vykstantis karas krečia iš vienos pusės, technologinis proveržis ir e. komercijos auganti kontrolė – iš kitos. Visame tame vartotojai bando rasti geriausius būdus apsipirkti ir tvarkytis su savo duomenimis internete, nori personal...
Gyvenimas finansiniame nerime tęsiasi nuo dienos, kai prasidėjo pandemija, tačiau su tuo tvarkytis verslai mokosi greitai. Kai per praėjusią ekonominę krizę rinkodaros biudžetai buvo karpomi pirmiausiai, šiandien esame nusiteikę kitaip: tyrimai atskleidžia, kad biudžetai rinkodarai nemažėja, nestoja...
Atsiradus internetui buvo manoma, kad visi spausdinti leidiniai išnyks: panašių drastiškų prognozių pasitaiko ir skaitmeniniame pasaulyje. Pavyzdžiui, buvo manyta, kad po pandemijos e. komercijos rinka stipriai trauksis – kol kas skaičiai sako priešingai, nes pernai ji toliau augo; vis dar kartais k...
Priklausomybė nuo socialinių tinklų, dirbtinis intelektas, noras gauti tik tau skirtas naujienas ir reklamas bei nerimas dėl privačių duomenų: čia tik kelios temos, nagrinėjamos skaitmeninės rinkodaros plotmėje pastaruoju metu. Kas šiais klausimais vyksta pasaulinėje rinkoje ir kaip tai gali paveikt...
Nors ekonomistai jau ramina, kad recesijos horizonte lyg ir nesimato, visuomenė vis dar nėra atsipalaidavusi ir savo pirkinius šiemet ketina planuoti gerokai atidžiau. Greta to, el. komercijos rinka susilaukia vis daugiau institucijų dėmesio: Europos Komisija tiria, kiek el. verslų dirba nesąžininga...
Nauji metai kaip ir kasmet ateina su tarsi iš gausybės rago pasipilančiomis rinkodaros ekspertų ateities prognozėmis ir tendencijomis. Reaguoti į visas nebūtina, tačiau atsirinkti, kas svarbiausia, lengva ne visada. Dalinamės keliomis akį traukiančiomis naujienomis: el. laiškų rinkodara išlieka popu...
Pasauliui vis dar einant iš proto, technologinis progresas ne tik, kad nesustoja, bet ir sugeba nustebinti plačiajai auditorijai pasiekiamais kūriniais. Ir pastarojo mėnesio didžiausia naujiena – dirbtinio intelekto žvaigždė, pokalbių robotas „ChatGPT“. Rinkodaristų pasaulyje diskusijų apie jį daug,...
Pandemijai pasibaigus, rinkodaristams atsikvėpti nėra laiko: vis dar reikia turėti penkis atsarginius planus, o kitų metų strategiją planuoti remiantis pasaulinėmis tendencijomis, tikint, kad jose galima įžvelgti ateitį. Tad ką kitąmet veiks B2B rinkodaristai, ar „Meta“ visata vis dar aktuali ir kok...
Artėjant Juodajam penktadiniui bei kalėdiniam pirkimo bumui, rinkodaros departamentuose ir rinkodaristų galvose virte verda koncepcijos ir strategijos. Bet norint susidėlioti tikrai vertingus reklamos planus, reikia atsigręžti į platesnį paveikslą ir žinoti, kas vyksta pasaulio e. komercijos ir rekl...
Skaitmeninės rinkodaros profesionalai žino: naujienų čia kasdien – nors vežimu vežk, tačiau visų jų neaprėpsi. Tad kas pastaruosius porą mėnesių skaitmeninės rinkodaros naujienų puslapiuose yra įdomiausia ir kaip tai gali atsiliepti Lietuvai?
Lyderiaujantis augančio žinių centro portalas „bzn start“ kviečia į neformalaus verslo vakarėlį „Network party“ jau 2022 m. rugsėjo 8 d. Vilniuje, Itališko vyno namuose „Zenoteca Opera“. Privačių pokalbių su ekspertais metu dalyviai ras greitesnius kelius link verslo sprendimų, galės drąsiai užduoti...
Skaitmeninės rinkodaros pasaulį drebina pokyčiai: Europa ketina imtis reguliuoti interneto galiūnes siekiant didinti vietinį konkurencingumą ir mažinti kenksmingo turinio interneto platformose, į reklamos nukreipimo mechanizmus stipriai žengia dirbtinis intelektas, o jauni žmonės sako, kad jaučia so...
Skaitmeninė rinkodara be naujienų neapsieina: pokyčiai čia vyksta kasdien, pradedant apčiuopiamais techniniais aspektais, baigiant rinkos tendencijomis, kurias kartais padiktuoja interneto gigantai. Į ką verta atkreipti dėmesį šiandien?