B2B verslai susiduria su vis daugiau iššūkių, nes pasaulis keičiasi, o ekonomika Vakarų Europoje lėtėja. Dalis rinkodaristų šiame sektoriuje sako, kad tikslų pasiekti šiemet nepavyks. Didieji el. komercijos žaidėjai šiemet šventėms ruošiasi ne tik didindami investicijas į reklamą, bet ir atriekdami ...
B2B
7 straipsnių
Lietuvos verslai elektroninei prekybai teikia vis daugiau dėmesio. „Statista“ duomenimis, Lietuvos el. prekybos rinka yra didžiausia Baltijos šalyse, o vis daugiau verslų suka ir į e-komercijos eksporto rinkas. Daugiausiai užsienyje prekiaujama Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), vėliau rikiuojasi...
Rinkodara yra svarbi verslo pasaulio dalis, ir jos reikšmė bei taikymo būdai skiriasi priklausomai nuo verslo modelio – ar jis orientuotas į B2B (angl. business to business), ar į B2C (angl. business to consumer) rinką. B2B rinkodara orientuota į verslus kaip galutinius klientus, kur sprendimai prii...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečią kartą organizuoja konferenciją „B2B marketingas’24“ internetu, skirtą pasidalinti praktiniais patarimais ir įžvalgomis, kaip efektyviau vykdyti B2B marketingą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Jei dar prieš penkmetį į nuomonės formuotojų rinkodarą (angl. influencer marketing) prekių ženklų atstovai žiūrėjo atsargiai, šiandien ji užima vis svarbesnę vietą rinkodaros strategijose. Nuomonės formuotojai nebėra tik kanalas, kuris gali didinti prekės ženklo žinomumą. Anaiptol – turinio kūrėjai ...
Jei dirbate B2B, tai yra, verslo verslui srityje, turbūt pastebite, kad pirkėjų elgesys vis labiau keičiasi. „Mes turime neišvengiamai prie to adaptuotis. Manome, kad žinome, ko nori mūsų tikslinis pirkėjas ir tai mus dažnai veda prie klaidingų išvadų. O kai manome, kad žinome geriau nei patys pirkė...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Smaily” vadovas ir įkūrėjas Erkki Markus pasakoje apie klientų segmentaciją ir personalizaciją verslas-verslui ir verslas-klientui rinkoje.