B2B

7 straipsnių

Andrius Šilovas, Muitinės tarpininko „Bunasta“ rinkodaros padalinio vadovas

Rinkodara yra svarbi verslo pasaulio dalis, ir jos reikšmė bei taikymo būdai skiriasi priklausomai nuo verslo modelio – ar jis orientuotas į B2B (angl. business to business), ar į B2C (angl. business to consumer) rinką. B2B rinkodara orientuota į verslus kaip galutinius klientus, kur sprendimai prii...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečią kartą organizuoja konferenciją „B2B marketingas’24“ internetu, skirtą pasidalinti praktiniais patarimais ir įžvalgomis, kaip efektyviau vykdyti B2B marketingą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Magdalena Sabalė, talentų agentūros „Personal“ įkūrėja ir vadovė

Jei dar prieš penkmetį į nuomonės formuotojų rinkodarą (angl. influencer marketing) prekių ženklų atstovai žiūrėjo atsargiai, šiandien ji užima vis svarbesnę vietą rinkodaros strategijose. Nuomonės formuotojai nebėra tik kanalas, kuris gali didinti prekės ženklo žinomumą. Anaiptol – turinio kūrėjai ...

Jūratė Žuolytė

Jei dirbate B2B, tai yra, verslo verslui srityje, turbūt pastebite, kad pirkėjų elgesys vis labiau keičiasi. „Mes turime neišvengiamai prie to adaptuotis. Manome, kad žinome, ko nori mūsų tikslinis pirkėjas ir tai mus dažnai veda prie klaidingų išvadų. O kai manome, kad žinome geriau nei patys pirkė...