Lietuvos verslai elektroninei prekybai teikia vis daugiau dėmesio. „Statista“ duomenimis, Lietuvos el. prekybos rinka yra didžiausia Baltijos šalyse, o vis daugiau verslų suka ir į e-komercijos eksporto rinkas. Daugiausiai užsienyje prekiaujama Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), vėliau rikiuojasi...
B2C
4 straipsnių
Rinkodara yra svarbi verslo pasaulio dalis, ir jos reikšmė bei taikymo būdai skiriasi priklausomai nuo verslo modelio – ar jis orientuotas į B2B (angl. business to business), ar į B2C (angl. business to consumer) rinką. B2B rinkodara orientuota į verslus kaip galutinius klientus, kur sprendimai prii...
Jei dar prieš penkmetį į nuomonės formuotojų rinkodarą (angl. influencer marketing) prekių ženklų atstovai žiūrėjo atsargiai, šiandien ji užima vis svarbesnę vietą rinkodaros strategijose. Nuomonės formuotojai nebėra tik kanalas, kuris gali didinti prekės ženklo žinomumą. Anaiptol – turinio kūrėjai ...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Smaily” vadovas ir įkūrėjas Erkki Markus pasakoje apie klientų segmentaciją ir personalizaciją verslas-verslui ir verslas-klientui rinkoje.