Nors karantinas pakoregavo dalies gyventojų pajamas, dalis gyventojų dėl ateities nesijaudina ir pasibaigus karantinui yra pasiryžę leisti tiek pat arba net daugiau pinigų, nei iki koronaviruso pradžios, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Havas Media“ atliktas šalies vartotojų tyrimas.
Barakūnas
3 straipsnių
Žiniasklaidos planavimo bendrovė „Publicum Media” jungiasi su „Idea Media” ir atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas Media”. Tai lėmė dviejų komunikacijos grupių - „Publicum Group” ir „Idea Group” - susivienijimas bendrai veiklai žiniasklaidos planavimo srityje.
Brazilijoje vykstantis pasaulio futbolo čempionatas kiekvieną vakarą prie televizorių ekranų Lietuvoje vidutiniškai sutraukia daugiau nei 100 tūkstančių futbolo gerbėjų. Remiantis birželio 12-22 d. tyrimų bendrovės TNS LT TV metrų duomenimis, futbolo varžybas per pirmas čempionato dešimt dienų stebė...