Tai, kad prekė mums atrodo pigesnė, jei kainoje po kablelio – 99 centai, jau esame ne kartą girdėję. Tačiau ar žinojote, kad kai kurias prekes prekybininkai sąmoningai parduoda brangiau, nes įsigiję brangesnę prekę jaučiame didesnį pasitenkinimą? Tokią gudrybę LRT.lt atskleidė rinkodaros specialista...
Beatričė Kaziliūnaitė
5 straipsnių
Sumažėjęs atostogų dienų skaičius gali sumažinti ir darbuotojų motyvaciją, be to, tikrai nepadidins darbuotojų ir įmonių produktyvumo, sako verslo psichologė Beatričė Kaziliūnaitė.
Šių metų gegužę prekybos tinklo „Maxima“ atliktas pirkėjų įpročių tyrimas parodė, kad šalies pirkėjai prekių kokybę dažniausiai vertina pasikliaudami ne tik objektyviais kriterijais, bet ir emocijomis ar asmeniniais įsitikinimais, – teigiama prekybos tinklo pranešime spaudai.
Esame linkę manyti, kad kuo ilgiau žmogus sėdi darbo vietoje, tuo daugiau padaro, tačiau iš tiesų produktyvumą lemia ne tik laikas, praleidžiamas darbe. Taip LRT.lt sako verslo psichologė Beatričė Kaziliūnaitė.
Nematyti produktai nevalingai patraukia vartotojų dėmesį, todėl, net jei gamintojas atnaujino tik produkto pakuotę ar atliko visiškai nereikšmingą pakeitimą, žodis „naujiena“ vartotoją privers tiesti ranką į produktų lentyną. Taip LRT.lt sako Žmogaus studijų centro verslo psichologė Beatričė Kaziliū...