Tai, kokių verslo dovanų iš partnerių gausite ar kokias jiems ruošite patys, diktuoja mados tendencijos. Pastaraisiais metais Lietuvoje verslo dovanų tendencijos pasikeitė – daugiau dėmesio skiriama personalizuotoms ir tvarioms dovanoms. Įmonės vis dažniau renkasi verslo dovanas, kurios atspindi jų ...
„Bitė“
177 straipsnių
Išankstinio apmokėjimo paslauga „Labas“ šį rudenį reklamuos ne savo paslaugas, o kitų iniciatyvas. Su šūkiu „Labas – labiausiai už tave“ vienas iš didžiųjų Lietuvos reklamdavių kitiems išdalins visą sezonui suplanuotą televizijos ir socialinių tinklų eterį. Jis bus skiriamas palaikančias, pozityvias...
Lietuvoje lankęsis „Bitė Group“ valdybos pirmininkas Tony Ballas interviu portalui „Delfi“ metu stebėjosi, kad kai kurie dėl geopolitinių priežasčių stabdo investicijas Lietuvoje. Jo įsitikinimu, ši rinka yra itin „svetinga“. Telekomunikacijų verslas pelningas, tačiau tuo pačiu labai ir konkurencing...
Apeliaciniam teismui nusprendus, kad telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ turi peradresuoti skambučius numeriu 1501 į „Bitės“ aptarnavimo centrą, pastarosios atstovas spaudai Jaunius Špakauskas džiaugiasi teisine pergale. Visgi, anot jo, stebina, kad reaguodama į žinią konkurentė šiam numeriui pasirink...
Prieš kelias savaites „Bitė“ pristatė naują paslaugą, blokuojančią įtartinus sukčių skambučius, kuriais siekiama išvilioti žmonių pinigus, rašoma pranešime žiniasklaidai. Pasak vieno iš sistemos kūrėjų, vien per 14 dienų bendrovė blokavo beveik 70 tūkst. sukčių iš viso pasaulio skambučių, prisideng...
Taikos nebus: viena kitai į atlapus kibusios „Bitė“ ir „Telia“ žarstosi skambiais pareiškimais ir džiaugiasi, kad šįkart kova – civilizuota (4)
Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ ir „Telia Lietuva“ susikibo kaltindamos viena kitą klaidinančia reklama. Šįkart viskas prasidėjo nuo to, kad „Bitė Lietuva“ reklamoje paskelbė siūlanti greičiausią 5G internetą Lietuvoje, tuo supykdydama „Telia Lietuva“, kuri reaguodama išleido tokį teiginį ...
Po praėjusią savaitę „Telia“ išsiųsto kreipimosi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl klaidinančios „Bitė Lietuva“ reklamos, veidrodiniu principu į tai sureagavo ir „Telia“ konkurentė „Bitė“. „Su „Bite“ kovosime iki galo ne dėl reklamos, o gindami vartotojus nuo manipuliacijų matavimai...
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ institucijoms skundžia „Telia Lietuva“ reklamas. Ji teigia, kad „Telia“ reklamose be leidimo naudojami registruoti „Bitės“ prekės ženklai, taip pat paskleisti gerą bendrovės reputaciją menkinantys teiginiai. Dėl galimo grubaus Lietuvos žmonių klaidinimo „Bitė...
Estijoje didėjantis pridėtinės vertės mokestis (PVM) šios šalies telekomunikacijų bendroves skatina didinti paslaugų įkainius. Tiesa, kai kurios įmonės teigia, kad tam yra ir daugiau priežasčių ir kainas didina labiau, nei auga PVM. Tuo metu tų pačių savininkų iš Švedijos valdomos bendrovės Lietuvoj...
Reklamos apimtys televizijoje nemažėjo, bet surinkti reitingus sekėsi sunkiau – žiūrovų dėmesį tenka dalintis vis daugiau žaidėjų (1)
Praėję 2023-ieji metai Lietuvos televizijų reklamos rinkoje ryškių pokyčių neatnešė. Jau įprasta, kad reklamos eteriui skirtas laikas – beveik visada 100 proc. užpildytas, o norintys į jį patekti turi tuo rūpintis kiek įmanoma iš anksto. Praėjusių metų reklamos užsakovų televizijoje lyderiai – preky...
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ribotam laikui mažina populiariausių balso ryšio ir interneto planų kainas. Sumažinti planų kainas bendrovė nusprendė atsižvelgdama į situaciją rinkoje, o ypač – augančias žmonių išlaidas.
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ nuo vasario 1 d. keičia kai kurių paslaugų ir planų įkainius, tokį peržiūrėjimą pagrįsdama investicijų į kokybės gerinimą poreikiu. Tuo metu „Telia“ ir „Tele2“ praneša, kad nors jaučia sudėtingesnių ekonominių sąlygų spaudimą, kainų kelti nesiruošia.
Telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ klientai pastarosiomis dienomis sulaukė įmonės laiškų apie nuo kitų metų vasario didėsiančias paslaugų kainas. Bendrovė komentuoja, kad pokyčiai reikalingi norint išlaikyti paslaugų kokybę ir investicijų tempą. Tiesa, vartotojai turėtų žinoti, kad ryšio tiekėjui pak...
Palyginus su pernai sausio-spalio mėn., dešimties mėnesių reklamos apimtys medijose paaugo 10 proc. Labiausiai didėjo interneto, TV, kino ir radijo reklamos kanalų apimtys, rodo „Kantar“ reklamos monitoringo duomenys.
Šiemet į Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT) kreipėsi kelios dešimtys vartotojų dėl „Bitė Lietuva“ sprendimo vienašališkai pakeisti sutarties sąlygas. Pasak RRT ekspertų, deja, tokie atvejai nėra išskirtiniai, nes vartotojų paklausimų ir prašymų nagrinėti su ryšio operatoriais kilusius ginčus dėl vienaš...
Visi trys Lietuvos operatoriai pratęsia nemokamą ryšį su Izraeliu.
Mobilieji operatoriai „Telia“, „Bitė“ ir „Tele2“ skelbia jungiantys nemokamą ryšį su Izraeliu.
Visi trys Lietuvos operatoriai įjungia nemokamą ryšį su Izraeliu.
Dirbti iš sodybos nusprendusi ir prisijungimui prie interneto bendrovės „Bitė“ kortelę nusipirkusi vilnietė paslaugomis taip ir nepasinaudojo, nes paaiškėjo, kad kortelė buvo užblokuota dar gulėdama parduotuvėje. Moteris piktinasi, kad kompensuoti nuostolių jai nenori nei „Maxima“, kurioje kortelė b...
Reklamos monitoringas rodo, jog reklamdaviai kovodami dėl pirkėjų apsukų nemažina. Bendras reklamos kiekis pirmąjį šių metų pusmetį palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai ūgtelėjo 15 proc., atskleidžia „Kantar“ duomenys, rašoma pranešime žiniasklaidai.