Tradiciniai žiniasklaidos tyrimai pateikia gana ribotą informacijos kiekį apie medijų kanalus. Mes su BPN komanda apklausėme 500 žmonių (2022 Q2), užduodami tuos klausimus, kurie buvo įdomūs mūsų klientams, tiems, kas perka reklamą ir mūsų medijų planuotojams. Uždavėme klausimus apie tai, kas leistų...
BPN
11 straipsnių
„Esate susifokusavę į performance marketingą: leidžiate reklamas „Google“, „ Facebook“, darote remarketingą, ir dar periodiškai samdote influencerius, tačiau CPA (cost per action – mokestis už veiksmą, red. pastaba) pasiekė lubas, ROAS (return on ad spend – investicijų į reklamą grąža, red. pastaba)...
Karas Ukrainoje Lietuvos verslus priverčia akylai stebėti bendrą situaciją rinkoje ir svarstyti, kaip adaptuoti marketingo strategiją? Ką daryti su marketingo biudžetu? Kaip marketingo veiksmus planuoti artimiausią mėnesį? Kaip komunikuoti, kad nepakenktum įmonės reputacijai? Ką kalbėti, o kada paty...
Nupudruota rinkodara neveikia, o marketingisto mentalitetas gali būti pasenęs. Ne kiekvienas veiksmas privalo būti išmatuojamas pardavimais, ypač kai kalbame apie prekės ženklo vertybes ir viziją. Šokiravimas ne visada duos naudos, o saugi komunikacija gali kurti vertę. Auditorijos pažinimas – nesib...
Žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“, analizuodama pokyčius Lietuvos e-komercijoje, pastebi, kad lyginant rugsėjį su rugpjūčiu, pirmajame populiariausių e-komercijos tinklapių dešimtuke didelių pasistumdymų nebuvo.
E-komercijos reitingas Lietuvoje: augo paslaugos, pramogos ir kelionių tinklapiai, traukėsi rūbai ir avalynė (2)
Žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“, analizuodama pokyčius Lietuvos e-komercijoje, pastebi, kad lyginant su birželiu liepą populiariausių tinklapių šimtukas sulaukė 13,61 proc. daugiau apsilankymų.
Žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“, toliau stebėdama pokyčius Lietuvos e-komercijoje, pastebi, kad birželį vertinant populiariausių tinklapių šimtuką apsilankymų skaičius juose krito, tačiau iš naujai į jį patekusių tinklapių galima matyti, kad po truputį atsigauna kelionių rinka.
Jau šeštą kartą rengiamo „LiMA Metų CMO‘20“ konkurso organizatoriai, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), skelbia pratęsianti paraiškų pateikimo laiką. Kandidatūrų į Metų marketingo vadovus asociacija laukia iki gegužės 12 dienos. Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas birželio 3 d. įvyksiančioje mar...
Kiekviena krizė – tai nauja galimybė verslui. O geriausias kiekvieno verslo kompanionas, vedantis link naujų tikslų – marketingas bei kruopščiai apgalvota jo strategija. Kaipgi jam keistis ir adaptuotis prie naujų sąlygų? Koks marketingas gali atnešti didžiausią vertę organizacijai krizės metu?
Šeštadienį įvykusio Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) visuotinio suvažiavimo metu išrinkta nauja organizacijos valdyba. 7-nių narių komanda šias pareigas eis 2-ejus metus. Valdybos nariai vienbalsiai akcentavo darbų tęstinumą ir tai, kad vis daugiau dėmesio bus skiriama net tik visuomenės požiū...
Tradiciškai, jau 6-tą kartą Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja „LiMA Metų CMO‘20“ konkursą, kurio metu bus išrinktas Metų rinkodaros vadovas. Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas balandžio pabaigoje įvyksiančioje konferencijoje „Password“.