BPN

11 straipsnių

Jūratė Žuolytė

Žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“, toliau stebėdama pokyčius Lietuvos e-komercijoje, pastebi, kad birželį vertinant populiariausių tinklapių šimtuką apsilankymų skaičius juose krito, tačiau iš naujai į jį patekusių tinklapių galima matyti, kad po truputį atsigauna kelionių rinka.

Kornelija Jasiūnaitė

Kiekviena krizė – tai nauja galimybė verslui. O geriausias kiekvieno verslo kompanionas, vedantis link naujų tikslų – marketingas bei kruopščiai apgalvota jo strategija. Kaipgi jam keistis ir adaptuotis prie naujų sąlygų? Koks marketingas gali atnešti didžiausią vertę organizacijai krizės metu?

Šeštadienį įvykusio Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) visuotinio suvažiavimo metu išrinkta nauja organizacijos valdyba. 7-nių narių komanda šias pareigas eis 2-ejus metus. Valdybos nariai vienbalsiai akcentavo darbų tęstinumą ir tai, kad vis daugiau dėmesio bus skiriama net tik visuomenės požiū...