Kintanti e-komercijos aplinka ir vartotojų įpročiai bei lūkesčiai, skatina išbandyti naujus metodus ir priemones bei dar efektyviau vykdyti e-komercijos marketingą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečius metus organizuoja konferenciją „E-commerce Marketing Update’24“ internetu, skirtą pas...
BPN Intense
4 straipsnių
Prekybos tinklas „Lidl“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius Lietuvoje. Naujaisiais „Lidl Lietuva“ partneriais tapo agentūra „BPN Intense“, kurie bus atsakingi už reklamos žiniasklaidoje strategiją, planavimą ir pirkimą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nors vis daugiau žmonių apsipirkinėja internetu, lietuviai mažiau kliaujasi internete besisukančiais pasiūlymais ir vengia spontaniškų pirkinių. Gyventojų nuomonės apklausa rodo, kad daugiau nei du trečdaliai pirkėjų Lietuvoje (71 proc.) prieš įsigydami namų techniką ar elektroniką svarsto mažiausia...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „BPN Intense” skaitmeninių kampanijų vadybininkas Pijus Misevičius pasakoja apie personalizaciją ir skaitmeninės rinkodaros iššūkius mažose rinkose.