Su šv.Velykom jus visus, gražių margučių, ir jūsų mėgstamas restoranų kritikas pasirodo, kaip esate įpratę, su gerąja naujiena.
Brooklyn Brothers
6 straipsnių
Lygių galimybių klausimas vis dažniau iškeliamas viešojoje komunikacijoje, vieni kalba dėl to, kad tai yra svarbu, kiti – paskatinti darbuotojų ir kolegų, ar paprasčiausiai dėl to, nes taip daro kiti. Pasak agentūros „Truth“ stratego, reklamos specialisto Tomo Bartninko, išsakyti savo poziciją yra b...
Pandemija ir jos metu įvesti ribojimai pakeitė žmonių įpročius. Nors anksčiau norėdami pasimėgauti restoranų maistu lietuviai dažniau vykdavo į fizinius taškus, dabar vis dažniau renkasi maisto pristatymą į namus. Vis dėlto, kaip ir išsirinkti filmą, taip ir restoraną, iš kurio užsisakyti maistą, ka...
Tomas Bartninkas – Lietuvos reklamos industrijos vilkas, vėtytas ir mėtytas, matęs šilto ir šalto. Su savo patirtimi galėtų dažnai kartoti „o anksčiau“, „mano laikais“, „prieš 20 metų“, tačiau šia privilegija nesinaudoja, nes tiesiog nesižvalgo atgal. Stebėti šiandieną ir numatyti, kas bus rytoj – t...
Prekės ženklų aktyvizmas – vis dažniau aptarinėjama tema, kur visuomet atsiranda dvi stovyklos: vieni jiems siūlo apskritai nesikišti ir toliau užsiimti savo veikla, o kiti – atvirkščiai. Šįkart palaikykime pastarųjų pusę. Tačiau kaip elgtis, kai kalba pasisuka apie LGBTQ+ bendruomenės palaikymą?
Šiaip picos savaime nėra ideologinis gaminys. Gimusios kažkada skurdžiuose Italijos pietuose, iš tešlos, pomidorų padažo ir ko buvo namie (o jeigu namie nieko daugiau nebuvo, tai tik iš tešlos ir pomidorų padažo – čia ta pati vargingiausia būna, „Marinara“, tai yra, jūreivių; jūreiviai niekada netur...