Kai žybsinčios lemputės ir šventinės dekoracijos puošia gatves visame pasaulyje, jau žinome, kad mus pasieks kalėdinių kampanijų antplūdis. Troškimai ir norai artėjant šventėms dar labiau sustiprėja, o prekės ženklai skuba padėti juos įgyvendinti. Tačiau gali kilti klausimas, ar šios iniciatyvos yra...
„Caption“
14 straipsnių
Technologijų milžinė „Meta“, valdanti socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“, nekantrauja pristatyti savo vartotojams Europoje galimybę naudotis socialiniais tinklais ir nebūti trukdomiems reklamų, žinoma, už tai susimokant – apie tokius bendrovės planus tarptautinei žiniasklaidai šią savaitę...
Dirbantys su socialiniais tinklais žino – tai, ką jau galvojai perpratęs, išmokęs ir sėkmingai pritaikęs, bet kurią dieną gali tiesiog nebeveikti. Tada, priklausomai nuo problemos, arba mėgini sėkmę prisibelsti iki pačių soc. tinklų atstovų, arba tiesiog imi aiškintis ir mokytis iš naujo. Socialinių...
Nors profesiniame socialiniame tinkle „LinkedIn“ galimybę komunikuoti turi kiekvienas prisijungęs, ekspertų nuomone, būtent įmonių vadovams taikoma daugiausiai lūkesčių. Taigi, įžvalgomis, kodėl svarbu komunikuoti „LinkedIn“ efektyviai bei į ką vertėtų atsižvelgti įmonių vadovams, dalinasi kovo 16 d...
Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš ...
Socialinėje erdvėje išpopuliarėjusi influencerio sąvoka greitai pateko į verslų reklamos ir komunikacijos planus. Tačiau keičiantis socialinių platformų naudojimo tendencijoms – keičiasi ir nuomonės formuotojų „darbo vieta“. Šiandien vienu populiariausiu socialiniu tinklu ne vienas specialistas įvar...
Vis dažniau girdime apie įmonių tvarumo įsipareigojimus. Apie pastangas palikti kuo mažesnį taršos pėdsaką sužinome produktų etiketėse, reklamose, darbo skelbimuose. Visgi, kol kas tai matome tik transporto, energetikos, pramonės ir žemės ūkio sektoriuose. Gal ir gerai – jie daugiausiai CO2 ir priga...
„Verslo komunikacija socialiniuose tinkluose, kai visi kalba apie karą“, – tema, kurios ėmėsi LiMA, matydama verslo bendruomenės ir marketingo specialistų sumišimą. Kaip tinkamai išreikšti palaikymą Ukrainai? Koks komunikacijos tonas ir retorika šiuo metu yra tinkamiausia? Kokio ji turėtų būti inten...
Solidžios algos, skani kava ir sėdmaišiai – nepakankami motyvai žiniai apie įmonės vertes sklisti savaime. Verslai, peštynėse dėl darbuotojų norintys smūgiuoti stipriau ir būti žingsniu priekyje, turi rimtai galvoti, kokiuose kanaluose ir kaip kalbėti, kad būtų pastebėti. Jei pasiseks – ir geidžiami...
Socialinių tinklų agentūra „Caption“ lig šiol vykdytus gyvus skaitmeninės komunikacijos mokymus kelia į internetą. Startuoja nauja mokymosi platforma Venudu.lt. Projektą pilotuos ir dalį turinio rengs „Caption“ vadovas Karolis Rimkus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Koronavirusui nesitraukiant ir vis labiau keičiant visuomenės darbo įpročius, įmonės darbuotojus siunčia dirbti iš namų, o komandas stiprina neeiliniu būdu: darbo atostogoms – kitaip vadinamoms „workation“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pirmąją karantino savaitę kūrybinės reklamos agentūros – „Not Perfect“, „All Caps“, „Caption“ – savo socialiniuose tinkluose pasidalino jaukiais darbuotojų namuose įsirengtais darbo kampeliais.
„LinkedIn“ vartotojų skaičius Lietuvoje artėja prie pusės milijono, tačiau aktyviai kuriančių turinį čia – viso labo keli šimtai. Tuos kelis šimtus, panašiai kaip pokemonus, sugaudyti užtruktų – daugelis jų yra žinomi tik savo nišoje, nors rašo universaliai įdomiomis temomis.
Atrodo, kad į kovo 13-osios penktadienį susidėjo visi įmanomi apokaliptiniai scenarijai, šypseną keliantys nebent moksleiviams, kuriems mažiausiai dvi savaites nereikės tipenti į mokyklas. Vilniaus miesto savivaldybei ir Vyriausybei paskelbus visuotinį karantiną ir patarus, galimybei esant, perkelti...