Atvykę į pietinę Klaipėdos uosto dalį, į buvusį Jūrų perkėlos terminalą, iš kurio į Vokietiją ir į Švediją plaukdavo AB „DFDS Seaways“ keltai, buvome šokiruoti. Ten viskas griaunama - pastatai, net geležinkelis ardomas. 20 ha teritorija turi būti lygi kaip stalas, nes čia bus įrengtas vėjo jėgainių ...
Centrinis Klaipėdos terminalas
8 straipsnių
Klaipėdos uoste užbaigta krantinių rekonstrukcija, kuriomis naudojasi koncerno „Achemos grupė“ įmonė Centrinis Klaipėdos terminalas. Uosto teigimu, po rekonstrukcijos terminale bus galima priimti didesnius nei iki šiol laivus.
Į Klaipėdą atplukdytos pirmosios trys talpyklos, skirtos suskystintųjų gamtinių dujų paskirstymo stočiai, statomai bendrovės „Klaipėdos nafta“ teritorijoje.
Jūriniais keltais krovinius ir keleivius plukdanti bendrovė „DFDS Seaways“ iki vasaros planuoja visas linijas perkelti į naują Centrinį Klaipėdos terminalą. Sunkiojo transporto srautas Baltijos prospektu, vedančiu magistralės Klaipėda–Vilnius link, padidės trečdaliu.
Klaipėdos uostas planuoja, kad šiemet krova turėtų pasiekti 40 mln. tonų per metus. Tokio rezultato iki šiol dar nebuvo pavykę užfiksuoti. Uosto vadovai nusiteikę optimistiškai, nes krova, palyginti su praėjusiais metais, auga.
Klaipėdos uostas vėl džiaugiasi nauju krovos rekordu, kurį lėmė ir dolerio atžvilgiu nuvertėjęs euras, ir NATO kroviniai. Klaipėdos uostas yra vienintelis tarp Baltijos šalių uostų, kuriame šį pusmetį krova augo, o ne smuko.
Iš Klaipėdos į Švediją keltais keliaujantiems keleiviams ir krovinius gabenantiems vilkikų vairuotojams nuo šiol bus patogiau – jie terminalą, iš kurio išplaukia keltas, galės pasiekti tiesiai iš autostrados, nebereikės blaškytis po uostamiestį ir ieškoti Tarptautinės jūrų perkėlos.
Šių metų sausį Centrinis Klaipėdos terminalas, kuris buvo oficialiai atidarytas praėjusių metų vasarą, ir laivybos bendrovė „DFDS Seaways“ susitarė dėl keltų linijos veiklos pradžios. Terminale veiks keleivinių-krovininių keltų tipo linija (Ro-Pax), kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.