Choco Agency

8 straipsnių

Dovilė Jablonskaitė

„Kaip sako didieji kūrėjai, kažkur jūsų galvoje glūdi 100 tūkst. eurų vertės idėja. Skirtumas tarp teorinio 100 tūkstančių ir realių pinigų sąskaitoje – pastangos, kurias įdėsite bandydami tą idėją išgryninti“, – sako skaitmeninės rinkodaros strategas, agentūros „Choco Agency“ partneris Tomas Nemura...

Kornelija Jasiūnaitė

Šiais metais virtualiai įvykusiame renginyje „Lietuvos verslo forumas“ skaitmeninės reklamos agentūros „Choco Agency“ partneris Tomas Nemura kalbėjo apie vieną iš labiausiai žadėtų tendencijų 2020-iesiems – skaitmeninį minimalizmą, kitaip vadinamą turinio dieta arba, pasižiūrėjus plačiau, dėmesio di...

Kornelija Jasiūnaitė

Nors reklamos principai nuolat keičiasi – veiksniai, padarantys ją efektyvia, išlieka tokie patys jau tūkstančius metų. Skaitmeninės reklamos agentūros „Choco“ renginyje „Back to School. Žiemos semestras“ trumpomis istorijomis iš įvairiausių laikotarpių buvo iliustruoti keli svarbūs reklamos princip...