Praėjusių metų lapkričio pabaigoje visą Latviją sukrėtė tragedija – Rygos Zuolitūdės rajone įgriuvus prekybos centro stogui, žuvo 54 žmonės. Galbūt su nelaime susijęs pastato statytojų ir savininkų – verslo – aplaidus požiūris. Kiek anksčiau taip pat galbūt aplaidus verslo požiūris aukų pareikalavo ...
Chrisas Robbinsas
21 straipsnių
Prieš savaitę mobiliojo ryšio paslaugų bendrovė „Bitė Lietuva“ nustebino pranešimu, kad kelis metus įmonei vadovavęs Chrisas Robbinsas nusprendė užsiimti kitokia veikla ir bendrovę palieka, o jo vietą užima Fredas Hrenchukas, nuo 2008 metų vadovavęs „Bitės“ grupei. Kaip žinia, nauja šluota naujai šl...
Iki šiol „Bitės“ generalinio direktoriaus pareigas ėjusį Chrisą Robbinsą keičia iki 2012 m. įmonei vadovavęs Fredas Hrenchukas. Šiuo metu jis taip pat yra bendrovių „Bitė Latvija“ ir „Bitė Group“ vadovas.
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ savo klientams įsipareigojo sugedus telefonui, planšetei ar modemui, juos pataisyti per tris darbo dienas. Iki šiol Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriams garantinis telefono taisymas vidutiniškai užtrukdavo dvi savaites ir ilgiau.
Viena didžiausių šalies telekomunikacijų bendrovių „Bitė Lietuva“ teigia, kad bendrosios pagalbos centras (BPC) niekada nereikalavo iš įmonės galimybės nustatyti telefono vietą be SIM kortelės. Tuo tarpu konkurentę „Tele2“ „Bitė“ kaltina komerciniams tikslams panaudojus Panevėžio tragediją.
Kiekvienas operatorius savo klientams siūlo kelis mobiliojo ryšio planus. Kurį iš jų geriau rinktis: brangesnį ar pigesnį?
Sutarties trukmė, funkcijų kiekis, išvaizda ir techninė būklė – tai keturios pagrindinės priežastys, dėl kurių žmonės Lietuvoje senus mobiliuosius telefonus keičia į naujus. Klientai tampa vis išrankesni: jei anksčiau aparatas tarnaudavo ilgiau, dabar naujo daugeliui prireikia vos po dviejų metų.
Lietuvoje vaikai išmaniaisiais telefonais pradeda naudotis sulaukę mokyklinio amžiaus – nuo septynerių metų. Šalyje jais naudojasi keturi iš dešimties vaikų, rodo telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ užsakymu atliktas rinkos tyrimas.
Galimybė už automobilio stovėjimą mokėti SMS žinute vilniečiams tampa vis patrauklesnė ir populiaresnė. Vien „Bitės“ klientai už automobilio stovėjimą SMS žinute sostinėje moka dukart dažniau nei visuose kituose Lietuvos miestuose kartu sudėjus. Bendrovė pastebi, kad augant atsiskaitymų SMS žinutėmi...
Šiemet mobiliojo ryšio operatorius „Bitė Lietuva“ pasiūlė nemokamą paslaugą: klientai yra įspėjami, jei jiems galimai skambina telefoninės rinkodaros specialistai, tai yra draudimo, bankų ir kitų prekių bei paslaugų pardavėjai. Tačiau bendrovės klientai jau spėjo pastebėti, kad galimi pardavėjai – s...
Du iš trijų tėvų skatina savo vaikus saugiai naudotis išmaniaisiais telefonais ar patys tuo pasirūpina. Beveik penktadalis tėvų tvirtina, kad išmaniuoju savo atžaloms leidžia naudotis neribotai, nes taip skatina jų savarankiškumą.
Užsienio šalyse mobilieji vaikams dažniausiai perkami nuo dvylikos metų, o Lietuvoje jie gali būti reikalingi jau pradinukams. Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ duomenimis, mobiliųjų pardavimai prieš mokslo metus pakyla penktadaliu ir dalis jų atitenka mažiesiems. Vaikų darželių tinklo „Vaik...
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje pristatė galimybę telefonu bendrauti aukštos skambučių kokybės ryšiu – HD balsas. Tai naujas įprastų skambučių standartas ir pirmoji pasaulinė inovacija šioje srityje per pastaruosius 20 metų. Vartotojams jis leidžia girdėti natūralesnį pašn...
Kad telefoniniai sukčiai yra rimta problema, ryšio operatoriai sutinka vieningai. Tik štai kovos su šia nusikalstamumo rūšimi priemones jie siūlo skirtingas. Po ilgų pasitarimų kartu su policija, kokiomis priemonėmis stabdyti šios formos nusikaltimus, operatorių nuomonės išsiskyrė.
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ atnaujino visą savo mobiliojo interneto tinklą. Dėl to, pasak bendrovės, beveik visiems jos klientams paspartės duomenų siuntimas. Didžiausią greičio augimą pajaus naujų mobiliojo interneto modemų savininkai, kurie naudoja 3G ryšį kompiuteryje – nuo birželio mėn. jie...
Vokietijos bendrovės „Volkswagen“ darbuotojų „Blackberry“ el. paštas išjungiamas iškart po darbo dienos pabaigos – įmonės vadovai mano, kad žmonės laisvalaikiu turi atitrūkti nuo darbų. Deja, Lietuvoje tokios darbo kultūros nėra – juk būna, kad kolegos paskambina ne tik po darbo, bet ir per atostoga...
Vairuotojai vis dažniau susipranta ir prie vairo kalbėdami telefonu naudojasi laisvų rankų įranga, pastebi policijos pareigūnai. Nuo 2011 m. šios įrangos komplektų kasmet parduodama 2-3 kartais daugiau nei iki tol, rodo telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ duomenys. Vien per pirmąjį šių metų pu...
Liepos 6 d. Juodkrantėje vyksiančiai „Bitėlando“ šventei kostiumus ir grimą kurs stilistas Kęstutis Rimdžius. Kartu su komanda jis žada skirti beveik 6 tūkst. darbo valandų, per kurias sukurs daugiau nei 50 skirtingų kostiumų. Stilisto teigimu, savo dydžiu šis renginys yra tikras profesionalumo išba...
Augant išmaniųjų telefonų pardavimams, Lietuvos vartotojai vis aktyviau domisi šių įrenginių teikiama nauda ir atranda naujas jų funkcijas. „Bitės Išmaniųjų mokyklos“ duomenimis, per metus išmaniaisiais vien skambinančių ar rašančių SMS žinutes vartotojų sumažėjo ketvirčiu, smarkiai išaugo internetą...
Išsimokėtinai įsigyjami nedideli daiktai vartotojams gali užkirsti kelią perkant automobilį ar butą, jei pernelyg optimistiškai vertins savo finansines galimybes. „Swedbank“ Asmeninių finansų institutas ir telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ pastebi, jog dažniausiai su šia grėsme susiduria nese...