Šimtas didžiausių Lietuvoje veikiančių gamybos bendrovių per pastarąjį dešimtmetį sukūrė beveik 30 mlrd. eurų ekonominės naudos Lietuvai, rodo asociacijos „Investors‘ Forum“ iniciatyva atliktas tyrimas. Vidutiniškai 50 proc. gamybos įmonės sukuriamos vertės per įvairius mokesčius teko valstybei. Lik...
Civitta
27 straipsnių
Atliepdama savo misiją stiprinti marketingą Lietuvoje ir siekį teikti aukštos kokybės edukaciją, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) įsteigė 2290 Eur stipendiją LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo valdymo sertifikavimo kursams, rašoma pranešime žinisklaidai.
Įmonės reputacija ir jos kaip darbdavio įvaizdis – neišvengiamai susiję, tačiau ne tapatūs dalykai. Net jei labai gerai žinote prekių ženklą ir jo produktus – tai nebūtinai reiškia, kad norėsite eiti į tą įmonę dirbti. Rūta Gaudiešienė, verslo konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė, laidoje „Mark...
Pasikeitusios gyventojų nuotaikos dėl nuolatinės informacijos apie karą, galimą recesiją ir politinius skandalus keičia ir akcentus, pagal kuriuos visuomenė vertina įmones. Tokias nuotaikas atskleidė aštuntą kartą atliktas Lietuvos Reputacijos indekso tyrimas, kuris parodė, kad siekiant išlaikyti re...
Maratono bėgikai žino – dažnam pats sunkiausias etapas ir „duobė“ pasitinka 36-am kilometre. Atrodo, kad energija, jėgos, motyvacija jau išseko, tačiau jau tiek įveikta, kad pasiduoti negali. Sakoma, kad įveikti 36-ą kilometrą – tai įveikti maratoną. Būtent šiame kilometre reputacijos maratone dabar...
Kalbant apie įmonių reputaciją, jų įvaizdį šiais laikais tampa nebeįmanoma nepaliesti ir tvarumo aspekto. Svarbu nedaryti klaidos ir nesuprasti jo per siaurai. Pasak Rūtos Gaudiešienės, „Civitta“ partnerės, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertės, „Customer Centric Consultancy“ vadovės, tvarumas lieči...
„Delfi“ pristato pirmąją Lietuvoje atsakingo verslo konferenciją „Tvarumo kursas“, kuri vyks spalio 17–18 d. Konferencija skirta organizacijoms, viešajam sektoriui, verslui ne tik pasisemti idėjų – gerieji pavyzdžiai bus pateikti tvarumo strategiją jau praktiškai taikančių įmonių pavyzdžiu.
Sumažėjusi paklausa, išaugę kaštai, sutrikusi tiekimo grandinė, pakitusi darbuotojų moralė – tik keli iššūkiai, kurie, prognozuojama, verslininkų laukia žiemą. Didieji prekybos tinklai jau pradėjo tam ruoštis akcijų ir išpardavimų gausa, tačiau ar tolimesnis lietuvių pratinimas prie nuolaidų iš ties...
Jei galvojate, kad rūpintis savo reputacija – antraeilės svarbos dalykas, labai tikėtina, kad gyvenimas jus privers perdėlioti prioritetus. Rūta Gaudiešienė, bendrovės „Civitta“ partnerė, pokalbyje su Giedriumi Juozapavičiumi laidoje „Marketingas 360“ pasakojo, kodėl reputacija šiais laikais gali ta...
Septintus metus atliekamas reputacijos indekso tyrimas atskleidė sektorių žvaigždes, bites darbininkes, šoklius, krituolius, niūruolius ir nuobodas – į tokias kategorijas privataus verslo organizacijų reputacijos rezultatus suklasifikavo Rūta Gaudiešienė, Konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmon...
Liekamieji pandemijos padariniai, migracijos krizė, Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ir kiti įvairiomis turbulencijomis pažymėtų pastarųjų metų procesai supurtė Lietuvos verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputaciją. Ankstesnių metų lyderiams ant kulnų ėmė lipti konkurentai, iški...
Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ne tik iš pagrindų pakeitė geopolitinę situaciją ir santykius tarp šalių, bet ir reputacijos kūrimo taisykles. „Tai, kas dabar vyksta, parodys, kiek toli Lietuvos visuomenė, verslas, viešasis sektorius transformavosi per 30 nepriklausomybės metų – ar sugebame tik gra...
SBA Grupės valdybos narys Kęstutis Bagdonavičius, pasibaigus įgaliojimų terminui, baigia darbą SBA Grupės valdyboje. Jis prie SBA įmonių grupės kaip nepriklausomas valdybos narys prisijungė 2020-aisiais.
Šią vasarą pristatytas tradicinis Didysis reputacijos tyrimas parodė, kad per pastaruosius metus labiausiai krito „Lietuvos pašto“, „Girtekos“ ir „Avia Solutions Group“ reputacija. Labiausiai pakilo – „Topo centras“, „Euronics Group“, „Senukai“ ir „Šiaulių bankas“. Kas labiausiai padeda išlipti iš r...
Tarptautinis vadinamojo „Vilnius connect“ projekto architektūros konkursas pratęstas dar savaitei, BNS informavo „Lietuvos geležinkeliai“.
Pandemijos metai išvargino visuomenę, o dėl karantino ribojimų susikaupęs nuovargis ir neigiamos emocijos persismelkė visur. Kaip tai paveikė verslą ir viešąjį sektorių, parodys jau šeštus metus atliekamas Lietuvos įmonių reputacijos tyrimas.
Dirbantiems rinkodaros srityje dabar – toli gražu ne patys lengviausi laikai. Ne tik dėl pandemijos. Klientų noras mokėti už tai, ką jiems siūlo verslas, jau eilę metų vis mažėja, o pritraukti naują klientą kainuoja vis brangiau – tokias tendencijas konferecijoje „LiMA Day Lietuva“ pristatė „Civitta...
Ar įsivaizduodami savo gyvenimą po kelių dešimtmečių, 2050-aisiais, galvojate apie technologinėmis naujovėmis grįstą, gerokai pažangesnę ir patogesnę kasdienybę, ar mintis temdo kino ekranuose matyti ekologinių katastrofų, nevaldomos migracijos ir virtualaus gyvenimo atnešto susvetimėjimo vaizdai? A...
„Įvaizdis – tai, ką jūs komunikuojate apie save. Reputacija – ką apie jus kalba kiti“, – esminį skirtumą pabrėžia bendrovės „Customer Centric Consultancy“ vadovė ir „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė. O tai, kaip verslas elgsis krizės metu, žmonės atsimins ilgai – ypač, jei tai juos palies asmenišk...
Šiemet jau penktus metus iš eilės bus atliekamas Lietuvos įmonių reputacijos tyrimas. Šiais metais apklausa perkeliama į birželį siekiant išsiaiškinti, kaip verslo organizacijų reputaciją paveikė pandemijos sukelta krizė.