Civitta

27 straipsnių

Kalbino Giedrius Juozapavičius, parengė Jūratė Žuolytė

Įmonės reputacija ir jos kaip darbdavio įvaizdis – neišvengiamai susiję, tačiau ne tapatūs dalykai. Net jei labai gerai žinote prekių ženklą ir jo produktus – tai nebūtinai reiškia, kad norėsite eiti į tą įmonę dirbti. Rūta Gaudiešienė, verslo konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė, laidoje „Mark...

Kalbino Dalia Vaitkutė-Šiaulienė, parengė Rita Gečiūnaitė

„Delfi“ pristato pirmąją Lietuvoje atsakingo verslo konferenciją „Tvarumo kursas“, kuri vyks spalio 17–18 d. Konferencija skirta organizacijoms, viešajam sektoriui, verslui ne tik pasisemti idėjų – gerieji pavyzdžiai bus pateikti tvarumo strategiją jau praktiškai taikančių įmonių pavyzdžiu.

Sumažėjusi paklausa, išaugę kaštai, sutrikusi tiekimo grandinė, pakitusi darbuotojų moralė – tik keli iššūkiai, kurie, prognozuojama, verslininkų laukia žiemą. Didieji prekybos tinklai jau pradėjo tam ruoštis akcijų ir išpardavimų gausa, tačiau ar tolimesnis lietuvių pratinimas prie nuolaidų iš ties...

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ne tik iš pagrindų pakeitė geopolitinę situaciją ir santykius tarp šalių, bet ir reputacijos kūrimo taisykles. „Tai, kas dabar vyksta, parodys, kiek toli Lietuvos visuomenė, verslas, viešasis sektorius transformavosi per 30 nepriklausomybės metų – ar sugebame tik gra...

SBA Grupės valdybos narys Kęstutis Bagdonavičius, pasibaigus įgaliojimų terminui, baigia darbą SBA Grupės valdyboje. Jis prie SBA įmonių grupės kaip nepriklausomas valdybos narys prisijungė 2020-aisiais.

Jūratė Žuolytė

„Įvaizdis – tai, ką jūs komunikuojate apie save. Reputacija – ką apie jus kalba kiti“, – esminį skirtumą pabrėžia bendrovės „Customer Centric Consultancy“ vadovė ir „Civitta“ partnerė Rūta Gaudiešienė. O tai, kaip verslas elgsis krizės metu, žmonės atsimins ilgai – ypač, jei tai juos palies asmenišk...