Šį flakoną radau savo kolekcijoje, ir žinau, kodėl apie jį kol kas nieko nerašiau. Kvepalai, kažkada buvę laikomi gana prabangiais, o dabar perkami ir už septyniasdešimt, ir už aštuoniasdešimt eurų, sukūrimo metais, 2009 buvo laikomi (Lietuvoje) moteriškais.
Comme des Garçons
7 straipsnių
Jei esate parfumerijos kritikas, kaip aš, ar šiaip specialistas, tai esate ne kartą skundęsis, kad visi kvepalai šiais laikais vienodi, ir lengvai įsirėmina į kelias pagrindines grupes. Citrusai, aromatingieji medžiai, uogos, tabakas, dūmai, agarmedis (ūdas), sintetinis jūros kvapas, gėlės, muskusas...
Kaip visi žinote, kuo brangesnis daiktas, tuo jis geresnis. Čia tokia gyvenime taisyklė – kaip ir ta, kad kuo protingesnis žmogus, tuo didesnis jo atlyginimas.
Jums nebūna taip, kad grynųjų pinigų kišenėse būna tiek, kad kišenės išsipučia arba negražiai atrodo? Arba banko sąskaitoje tiek skaičių, kad pasimeti ir susinervini? Aš tokiais atvejais (o man dažnai būna) tiesiog imu ir nusiperku į kolekciją kvepalų. Išleidi kelis šimtus, ir palengvėja ant širdies...
Šiais laikais rinkoje yra daugybė kvapų, kuriems, atrodo, vargu ar bus įmanoma rasti pirkėją. Kas norės kvepėti senu pristovėtu garažu su alyvos dėmėmis ant betono grindų? Kam patiks šviežiai lupamų apelsinų ir dyzelino mišinys? Drožiami pieštukai? Šviežiai išlietas džiūvantis tušas? Nudžiūvęs praka...
Podiumo mada kelia daugybę klausimų: kas tai dėvi, kas sprendžia, kas dabar madinga, kodėl prabangos ženklai taip brangiai kainuoja ir ką apskritai reiškia būti madingam. Šį kartą į klausimą, kas sprendžia, koks daiktas madingas, o koks nemadingas, portale „Meduza“ atsakė žurnalistė, stilistė Irina ...
Ji turi daugiau nei 100 tūkstančių sekėjų „Instagram“, buvo pristatyta „Vogue“, fotografavosi su reperiu Tyga ir dalyvavo „Chanel“ stiliaus sesijose Tokijuje. Ir jai vos šešeri!