Creative Shock

13 straipsnių

Creative Shock – socialiniai atsakingų verslų konferencija ir konkursas, organizuojas ISM vadybos ir ekonomikos universiteto. Renginio tikslas yra supažindinti studentus su realaus gyvenimo pasaulinio socialinio verslo modeliais ir paskatinti studentus plėtoti savo socialines idėjas.

Kasmetinė socialinio verslo konferencija „Creative Shock“ ir vėl kviečia pasinerti į socialinio verslo užkulisius ir geriau susipažinti su verslo modeliu kuriančiu teigiamą pokytį. Jau 12-tą kartą ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Studentų atstovybės organizuojama konferencija kasmet Vilniuje s...

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ jau septintąjį kartą sukvietė studentus iš Azijos bei Europos valstybių atvykti į Vilnių varžytis keturių dienų finale. Sugalvoję inovatyvią socialinio verslo idėją pask...

Kasmet ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ finalą jau tradiciškai pažymi konferencija, pritraukiančia pranešėjus iš įvairiausių pasaulio valstybių. Viena jų šiais metais tapo ir Bonnie Chiu, įkūrusi „Lensational“ – soc...

Jau septintąjį kartą organizuodami socialinio verslo situacijų konkursą „Creative Shock“, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentai jo užduotis kuria kartu su socialinio verslo įmonėmis ir organizacijomis. Taip į projektą šiais metais įsitraukė ir „Share the Light“ – įdarbinimo organizacijos ...

Kasmet ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas socialinio verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ finalo metu suburia kūrybingus bei motyvuotus studentus iš įvairiausių šalių. Vienas jų praėjusiais metais taip susižavėjo projekto idėja, kad nusprendė iniciatyvą atkartoti i...

Kasmet ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas socialinio verslo konkursas „Creative Shock“ lapkričio 30 – gruodžio 3 dienomis kviečia sužinoti apie socialinio verslo kūrimo galimybes ir suprasti jo poveikį visuomenei.

Šį sekmadienį ISM Vadybos ir ekonomikos universitete buvo apdovanotos „Creative Shock“ laimėtojų komandos. Keturias dienas dėl pagrindinio prizo – „Turkish Airlines“ bilietų į bet kurį pasaulio tašką bei 1500 eurų piniginio „TELE2“ prizo – kovoję studentai siūlė sprendimus salotų baro „Mano Guru“ so...

Rūta Pukenė

Ketvirtadienį DELFI redakcijoje apdovanoti geriausi praėjusių metų studentai, kuriuos išrinko Lietuvos studentų sąjungos (LSS) atstovai ir naujienų portalo DELFI skaitytojai.