„Biovela Group“ pasirinko naujus ryšių su visuomene paslaugų partnerius. Jais tapo viena ilgiausiai rinkoje veikiančių ir lyderiaujančių šalies komunikacijos agentūrų – „Integrity PR“. Agentūra rūpinsis įmonių grupės korporatyvine ir rinkodaros komunikacija, teiks strategines konsultacijas, prisidės...
Daiva Lialytė
11 straipsnių
Didžiausios Baltijos šalyse ne gyvybės draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo ryšių su visuomene agentūra „Integrity PR“. Bendrovė teiks integruotos komunikacijos paslaugas pristatant ir viešinant „Lietuvos draudimo“ siūlomus ne gyvybės draudimo produ...
Energijos perdavimo ir mainų įmonių grupės „EPSO-G“ bei jai priklausančios energijos kaupimo įrenginių sistemos operatorės „Energy cells“ skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo ryšių su visuomene agentūra „Integrity PR“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Praėję 2021 metai daugeliui Lietuvos komunikacijos agentūrų atnešė augimą. Didžiausias tiesiogines pardavimo pajamas skaičiavo agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, didžiausias pardavimų pajamas ir grynąjį pelną – agentūra „Publicum“.
Veiklą pradėjo nauja Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) taryba. Dvejų metų kadencijai asociacijos tarybos pirmininku perrinktas komunikacijos agentūros „Agency 1323“ vadovas Artūras Jonkus, komunikacijos srityje dirbantis jau 25-erius metus. Asociacijos tarybos narių gretas papildė pernai p...
Birželio viduryje vykusiame didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ jau aštuntąjį kartą paskelbta Metų agentūra. Šiemet Metų agentūros titulo nusipelniusi Komunikacijos industrijos asociacijos narė agentūra „Bosanova“ tikina, kad toks titulas nėra vienadie...
Valstybės valdomos energetikos grupės „Ignitis grupė“ komunikacijos partnere trejiems metams tapo konkursą laimėjusi viešųjų ryšių agentūra „Integrity PR“.
Kasmet organizuojami komunikacijos apdovanojimai „PR Lapės“ šiemet išsikėlė į virtualią erdvę – visą šią savaitę kasdien bus skelbiami skirtingų nominacijų laimėtojai, su komisijos nariais aptariami geriausieji darbai. Treiadienį paskelbta, kam atiteko „Kūrybiškos lapės“ apdovanojimas.
Siūlo organizuoti plačią socialinės reklamos kampaniją: padėtų žiniasklaidai ir būtų įrankis kovojant su pandemija (32)
Seimo biudžeto ir finansų komitetas, balsuodamas už lengvatinio PVM tarifo taikymą elektroninei žiniasklaidai, Vyriausybei taip pat pasiūlė apsvarstyti dar vieną priemonę – plačią socialinės reklamos kampaniją, kuri veiktų tiek kaip parama žiniasklaidai, tiek būtų naudinga informuojant visuomenę api...
Pranešimai apie sukurtas vakcinas nuo COVID-19 ir jau pradedamus skiepyti žmones daliai visuomenės atrodo kaip ilgai laukta vilties suteikianti žinia, kad pasaulis pagaliau pradeda kapstytis iš jį išvarginusios pandemijos. Visgi, sveikatos specialistai ir komunikacijos profesionalai pastebi, kad suk...
Komunikacijos industrijos asociacija (KIA) išplėtė ratą įmonių, kurios savo veikloje nuo 2021 metų gali taikyti komunikacijos paslaugų Veiklos kokybės standartą ir dėl jo kreiptis iki gruodžio 5 dienos.