DELFI redakcija sulaukė pasipiktinusios vilnietės laiško. Moteris teigia, kad jos automobilis tapo realiu būsimųjų vairuotojų treniravimosi įrankiu – prie moters mašinos nuolat zuja „M“ ženklu pažymėti automobiliai. Taip būsimieji vairuotojai tobulina savo įgūdžius.
Danas Česnauskas
35 straipsnių
Dar 2014 metų pabaigoje Kauno valdžia pritarė, kad mieste turi būti įrengta bent 10 naujų greičio matuoklių. Kas nuo to laiko pasikeitė? Visiškai nieko. Antrajame pagal dydį Lietuvos mieste ir toliau greitį matuoja vienas, taip – vienas, stacionarus greičio matuoklis.
Automobilio priežiūra – kiekvieno atsakingo vairuotojo pareiga. Kai mašinos savininką užklumpa rimtas transporto priemonės gedimas, vairuotojui tai kainuoja ne tik nemažai pinigų, bet ir nervų: reikia gabenti automobilį į servisą, gaišti laiką, sugalvoti kaip išsiversti, kol automobilis bus taisomas...
Vairuotoją, kuris vartojo alkoholį, nustatyti nėra sudėtinga. Tai jaučiama vien iš kvapo, tačiau narkotinės medžiagos kvapo nepalieka. Neretai pareigūnams tenka pasitelkti visus gebėjimus, norint išaiškinti apsvaigusį vairuotoją. „Matai, kad žmogus yra su „kauke“, – sako ilgus metus gatvėse patrulia...
Gruodžio 14 d., trečiadienio vakarą, Kaune įvyko tragiška nelaimė. Apie 19.00 val. Tunelio gatvėje vyro vairuojamas automobilis „Peugeot 307” partrenkė pusamžį Lenkijos pilietį (g. 1966 m.), kuriam atvykę medikai padėti jau nebegalėjo – vyrui konstatuota mirtis. Kauniečiai šią perėją vadina prakeikt...
Pagaliau įsigijote norimą automobilį, tačiau džiaugsmą dėl pirkinio netikėtai pakeičia visai kitos nuotaikos – pasirodo, jūs buvote apgautas. Paprasčiausiai, pasirašius pirkimo-pardavimo sutartį automobilio pardavėjas net nesiruošia jos nešti į „Regitrą“. Dar blogiau, jei paaiškėja, jog jūsų įsigyta...
Pirmadienis Kaune pradėtas akcija „Saugios ir šviesios perėjos“. Jos metu net 55-iose pavojingose perėjose miestiečiams 8,5 tūkst. atšvaitų dalino policijos pareigūnai, studentai ir aktyvūs bendruomenės nariai. Prie perėjų iš viso išsirikiavo 110 pareigūnų.
Vėliau švintantys rytai bei vis anksčiau prasidedantys vakarai, – tai tik vieni iš faktorių, sąlygojančių blogą matomumą. Vairuotojams tamsiu paros metu sudėtinga pastebėti pėsčiuosius, ypač, jei jie nedėvi jokio šviesą atspindinčio elemento. Neretai tai gali tapti ir nelaimės priežastimi.
Tamsusis metų laikas, kai prastas matomumas ir oro sąlygos, yra pavojingiausias pėstiesiems, įspėja policija ir eismo saugos specialistai.
Geometrinės progresijos sąlygomis besiplečiantys Užliedžių ir Giraitės kaimai (Kauno r.) automatiškai padidina automobilių srautus greitkelyje ties Kaunu. Specialistai vadinamąjį Giraitės apsisukimą vadina vienu nesaugiausių visame greitkelyje, o Kauno policija kalba be užuolankų – šis apsisukimas t...
Visos priemonės išnaudotos – kauniečiams ar pro laikinąją sostinę greitkeliu važiuojantiems vairuotojams teks laiką gaišti spūstyse. Policija neslepia, kad ties „Mega“ buvo keistas ir kelio ženklinimas, ir ženklai, tačiau apčiuopiamų rezultatų tai neduoda.
Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (VPK) pareigūnams rūpinantis mažiausiųjų eismo dalyvių saugumu, prasidedant naujiems mokslo metams, į talką atėjo nemažai kauniečių. Paskelbus akciją „Saugus pirmokas“, mieste bei aplinkiniuose rajonuose išdalinta tūkstančiai atšvaitų, skirtų pirmok...
Sekmadienį, Kaune nuo 20 val. iki 22 val. bei naktį nuo 3 iki 4 val. Kauno VPK kelių policijos pareigūnai surengė reidą, kurio metu buvo vykdoma leistino greičio kontrolė R. Kalantos gatvėje.
Daug klausimų nekyla – vairuotojas privalo praleisti per pėsčiųjų perėją einančius žmones. Tačiau, ar vairuotojas turi praleisti ne pėsčiųjų perėja einantį pėsčiąjį? DELFI skaitytojas Tadas iškėlė visiems puikiai pažįstamą kasdienę situaciją, klausdamas redakcijos, ar reikia praleisti pėsčiąjį, kuri...
Rugsėjo pradžioje didžiuosiuose miestuose tradiciškai suintensyvėja eismas – tėvai veža vaikus į mokyklas, į aukštąsias mokyklas sugrįžta studentai. Nors žiniasklaidoje nuolat mirga pranešimai apie spūstis didžiuosiuose miestuose, o ypač Vilniuje, policijos pareigūnai padėties nedramatizuoja, o pirm...
Penktadienį prieš pietus Kauno apskrities VPK Kelių policijos valdybos pareigūnai organizavo reidą, kurio metu buvo tikrinami neįgaliųjų vietose stovintys automobiliai. Per pusantros valandos buvo aplankyti keli dideli Kauno prekybos centrai bei Kauno klinikinės ligonines stovėjimo aikštelės.
Nuvažiuoti ne keliu, o į vandens telkinį, atrodo, sunkiai įmanoma. Tačiau policijos pareigūnai ir patyrę vairuotojai sako, kad tokiai vairavimo nesėkmei daug nereikia ir vardija įvairias priežastis.
Kiekvienais metais situacija Lietuvos miestų gatvėse vis gerėja. Tačiau ir toliau juodosios dėmės – vietos, kuriose įvyksta daugiausiai avarijų, – margina didžiųjų Lietuvos miestų žemėlapius. Dėmės vis dar skaičiuojamos dešimtimis.
Kiekvieną savaitę – vidutiniškai po penkis pranešimus apie galimai neblaivius vairuotojus. Apie trečdalis pranešimų pasitvirtina. Tokia statistika yra Kauno apskrityje. Kad ir kaip keistai skambėtų, ne visada girtas žmogus prie vairo pažeidžia Kelių eismo taisykles (KET). Tam yra viena esminė sąlyga...
Kiekvienais metais Lietuvos keliuose skaudžių nelaimių vis mažėja, tačiau jų išvengti nepavyksta. Tokios vietos, kuriose dažnai įvyksta avarijos, specialistų vadinamos juodosiomis dėmėmis. DELFI aiškinasi, kur vairuotojams reikia būti atidžiausiems.