Komunikacijos temomis rašančio tinklaraščio „Dansu Dansu“ autoriai, reaguodami į diskusijas apie tai, kaip Lietuvoje organizuojama skiepytis raginanti socialinė kampanija, atkreipia dėmesį, kad tokios situacijos susiklosto dėl bendro požiūrio į valstybės valdymą ir komunikaciją. Nors savanoriškos in...
„Dansu Dansu“
4 straipsnių
Prasidėjusi skiepytis raginanti kampanija stebina ekspertus: tokiais būdais pokyčių visuomenėje nepasieksime (277)
Kone nuo pat pandemijos pradžios buvo kalbama apie tai, kad norint ją įveikti yra būtina paskiepyti didžiąją dalį visuomenės, o tam, kad žmonės suprastų skiepų svarbą, būtų paneigti gandai ir išsklaidytos baimės, bus reikalinga socialinės reklamos kampanija. Buvo pabrėžiama, kad tam bus reikalinga s...
Įspūdingos vertės konkursą socialinės reklamos viešinimui Švietimo, mokslo ir sporto ministerija aiškina technine klaida (1)
Praėjusių metų pabaigoje už beveik 15 tūkst. eurų nusipirkusi komunikacijos kampaniją viešinti elektroniniam įrankiui „Patyčių dėžutė“, Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) vėl skelbia naują konkursą jo pristatymui. Iš pradžių buvo paskelbta, kad jo vertė – arti 248 tūkst. eurų, tačiau mini...
Trečiadienį socialiniuose tinkluose pasklidusi provokuojanti „Geri lęšiai .LT“ reklama dar kartą iškėlė klausimą, kaip reklamoje galima ar ne vaizduoti moteris. Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba sako šiuo atveju įžvelgianti lygių galimybių pažeidimą, o patys įmonės atstovai teisinasi, kad rekla...