Vienu didžiausių transporto įmonių galvos skausmų tampa augantis tuščių sunkvežimių nuvažiuojamų kilometrų skaičius. Eurostato statistika rodo, kad šį dešimtmetį palaipsniui didėjęs be krovinių važiuojančio transporto parko kilometražas jau pasiekė penktadalį visų sukariamų kilometrų. Tai, be abejo,...
Darius Bazaras
9 straipsnių
Lietuvos ir pasaulio logistikos bei transporto įmonės kelis paskutinius metus vis garsiau kalba apie nesibaigiančią personalo trūkumo problemą. Dažnai manoma, jog jaučiamas tik tolimųjų reisų vairuotojų stygius, tačiau verslo atstovai sako, kad sektoriui reikalingi ir aukštesnės kvalifikacijos speci...
Vežėjų pinigų taupymo įrankiai: nuo žemėlapio ir liniuotės iki kelionės optimizavimo realiuoju laiku
Kaip nuvežti prekę iš taško A į tašką B? Paprastas uždavinys, kuriam išspręsti dar prieš keletą dešimtmečių pakakdavo kokybiško žemėlapio ir liniuotės, šiandien virto studijų reikalaujančiu objektu. Vežėjų įmonėse kas dieną sprendžiami daugybę kriterijų apimantys optimizavimo uždaviniai, kurių tiksl...
Remiantis Europos Komisijos duomenimis, nuosavi automobiliai išskiria 10 proc. viso ES išskiriamo CO2 kiekio. Oro transportas – lėktuvai – sparčiausiai augantis CO2 šaltinis pasaulyje. Bene ekologiškiausias keliavimo būdas, anot VGTU profesoriaus doc. dr. Dariaus Bazaro, yra traukiniai, tačiau iki p...
2019–2020 metais Vilniuje turėtų būti nutiesta Šiaurinė gatvė, įrengta dviejų lygių sankryža Liepkalnio gatvėje, rekonstruotas Nemenčinės plentas. Kiek ilgesnėje perspektyvoje vakarinį aplinkkelį ketinama sujungti su Molėtų plentu, „Edukologijos universiteto“ žiede įrengti estakadą, pertvarkyti Ukme...
Vilniaus darnaus judumo planas turėtų būti parengtas iki 2018 metų vidurio ir kainuos apie 430 tūkst. eurų.
Antradienį sostinėje atidaryta sostinės vakarinio aplinkkelio paskutinio etapo atkarpa vairuotojams suteikė vilčių, kad sostinėje sumažės grūsčių: atsidarius visai naujai miesto arterijai tikimasi, kad dalis vairuotojų ar per Vilnių anksčiau važiavusių transporto priemonių nesirinks važiuoti per pat...
Sparčiai besivystančios Vilniaus Konstitucijos prospekto apylinkės jau visai greitai gali dar labiau padidinti eismo spūstis sostinėje. Meras Remigijus Šimašius sako, kad problemą mato, bet konkrečių sprendimų dar nesiūlo. Urbanistikos ir logistikos ekspertai pastebi, kad jų yra ne vienas ir ne du.
Eismo spūstyse be paliovos trūnijantys vilniečiai apie laisvą judėjimą piko metu gali tik pasvajoti. Sostinės savivaldybė turi planų šią vairuotojų svajonę išpildyti, tačiau DELFI kalbinti ekspertai pabrėžia, kad visas darbas nueitų perniek, jei jis nebūtų tęsiamas.