На Молетском шоссе работает торговый парк Una. Проект осуществила компания Vilniaus projektai 2 из группы VPH, кредит (17,5 млн. евро) на проект выделил банк эстонского капитала Bigbank.
Deichmann
13 straipsnių
Sostinės Molėtų plente jau veikia prekybos parkas „Una“. Šį projektą plėtojo „VPH“ įmonių grupei priklausanti bendrovė UAB „Vilniaus projektai 2“, o jam finansavimą – 17,5 mln. eurų paskolą, suteikė Estijos kapitalo bankas „Bigbank“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Molėtų plente jau iškilo vienaukštis prekybos centras. Pirma parduotuvė atidaroma penktadienį, gegužės 19 d. Viso „Una” prekybos centre įsikurs 25 parduotuvės.
Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikiant daugiau nei 100 vieno tinklo „Maxima“ parduotuvių, taip pat visoms drabužių prekybininkės „H&M“ parduotuvėms, o kai kuriems kitiems tinklams patiriant trikdžių, juos aptarnaujančios apskaitos sprendimų įm...
Kauno prekybos centro „Akropolis“ valdytoja bendrovė „Kauno audinių projektas“ mano, kad jos pajamos dėl koronaviruso krizės šiemet mažės.
Vienas didžiausių bankų Lietuvoje ir Baltijos šalyse SEB pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius Baltijos šalyse. Nuo šiol jis bendradarbiaus su žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“.
Ryškus pedikiūras, stilingi aukštakulniai bateliai ir maloni šiluma – skamba, kaip tobulas vasaros derinys? Iš tikrųjų, dažnai šilti orai pasitinka mus ne tik su saule ir atviresniais batais, bet, deja, ir suprakaitavusiomis kojomis, nutrynimais bei basutėse slystančiomis pėdomis.
Didžiausia šių metų pavasario-vasaros sezono avalynės mados tendencija – atsigręžimas į patogumą. Sportiniai bateliai, žemi kulniukai, patogūs sandalai ar net balerinos – tai modeliai, kurie dominuoja net ir didžiausių stileivų socialinių tinklų profiliuose.
Įpusėjus žiemai, drabužių ir avalynės parduotuvėse vis dar tęsiasi nuolaidų sezonas. Tai puiki proga ne tik surasti norimą avalynės porą pigiau, bet ir užtikti tikrų mados perliukų, kurie tarnautų ne vieną sezoną. Tad kaip nepasimesti didžiulėje nuolaidų karštinėje ir išsirinkti tinkamus pirkinius? ...
Vasara – tai madingų vakarėlių ir įvairių švenčių metas, kai dažnai tenka sukti galvą, kokius batus išsirinkti, kad šie netrintų kojų, būtų patogūs, tačiau neatsiliktų nuo mados tendencijų, rašoma pranešime spaudai.
Šiemet 20 veiklos metų skaičiuojanti komunikacijos paslaugų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ keičia pavadinimą ir tampa „Headline“.
Komunikacijos agentūros „BVRG Burson–Marsteller“ tiesioginės pajamos per praėjusius metus padidėjo beveik 48 proc. iki 608.628 eurų, apyvarta perkopė 1,1 mln. eurų, o ikimokestinis pelnas siekė 187.000 eurų.
Kiekviena savo spintoje turime bent vieną porą sportinių batelių, tačiau kokiais modeliais reikėtų papildyti savo garderobą šiemet?