Deividas Budginas
16 straipsnių
Nuolat augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencinę kovą dėl jų laimi įmonės, turinčios stiprią darbdavio reputaciją. Todėl lapkričio 14–15 dienomis internetu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja renginį „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“. Jame bus kalbama, ...
Spalio 25 dieną Šiauliuose ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: į vartotoją orientuotas marketingas“. Visos dienos konferencijoje bus kalbama apie tai, kaip pažinti ir atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius, kaip efektyviai pasiekti ...
Birželio 8 d. Klaipėdoje ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY’23: įtraukiančio marketingo sprendimai“. Konferencijoje bus kalbama apie įtraukaus turinio socialiniuose tinkluose kūrimą, darbuotojų integraciją į organizacijų komunikaciją, dirbti...
33,7 proc. Lietuvos įmonių jau vykdo arba planuoja artimiausiu metu pradėti darbuotojų ambasadorystės veiksmus – tai parodė pirmasis Lietuvos darbuotojų ambasadorystės tyrimas, kurį iniciavo darbuotojų ambasadorystės konsultacijų įmonė „employee2consumer“ ir personalo atrankos agentūra „Alliance for...
Gyvename laikais, kai socialiniai tinklai tapo tarsi skaistykla, iš kurios, dėl vieno teisingo ar nevisai žingsnio, gali būti tiesiu taikymu pasiųstas link dausų ar pragaran. Galima tai mėgti ar to nekęsti, bet neigti socialinės erdvės įtaką būtų keista.
Veiklą pradeda darbuotojų ambasadorystės konsultavimo įmonė „employee2consumer“. Ją steigia buvęs skaitmeninės agentūros „Relevant“ vadovas ir partneris Deividas Budginas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Jau šį ketvirtadienį, rugsėjo 16 dieną Šiaulių arenoje bei internetu vyksiančioje kasmetinėje konferencijoje „LiMA DAY ŠIAULIAI‘21“ savo patirtimi ir sėkmės pavyzdžiais dalinsis 13 profesionalų. Pagrindinis konferencijos dėmesys kryps į marketingo reikšmę pardavimų augimui.
Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“, 2020 m. uždirbo daugiau nei 1 mln. eurų tiesioginių pajamų – 25 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Bendra įmonių apyvarta pernai siekė 3,030 mln. eurų. Grupės pajamas labia...
Šiandien marketingistai yra paskendę tarp daugybės kanalų, skirtingų taktikų, matavimų, agentūrų, sprendimų, kurių daugėja kiekvieną savaitę. Vos spėjant su naujovėmis ir bandant prisitaikyti prie XXI a. marketingo ritmo marketingistai dažnai praleidžia esminius momentus, big picture procesus, idėja...
4 iš 10-ies didžiausių Lietuvos įmonių neturi organizacijos paskyros profesiniame socialiniame tinkle „LinkedIn“, o į reklamą šioje platformoje investuoja tik kiek daugiau nei 5 proc. stambių šalies verslo bendrovių. Didžiausią dėmesį rinkodarai profesiniame tinkle skyrė bankai, informacinių technol...
Skaitmeninės agentūros „Relevant“ vadovas Deividas Budginas konferencijoje „LiMA Day Kaunas“ pasidalino 7 naujais požiūriais, kuriuos galima pritaikyti norint efektyvesnės rinkodaros. Galbūt kai kurios iš jo įžvalgų atrodys jau žinomos, tačiau, kaip pastebėjo jis, vis tiek dažnai netaikomos.
Spalio 8 d. Kaunas taps laikinąja marketingo sostine – konferencija suburs šalies rinkodaros entuziastus (1)
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau 11 kartą kviečia į didžiausią marketingo konferenciją Kaune, kuri dalyvius spalio 8 d. pasitiks atsinaujinusiu formatu. LiMA DAY KAUNAS‘20 šiemet vyks ne tik laikinojoje sostinėje, rinkodaros entuziastai bus kviečiami tiesioginę transliaciją stebėti Klaipėdo...
Kai kovo pradžioj pasaulis užsidarė, mūsų komanda, kaip ir dauguma kitų agentūrų, komunikacijos specialistų, marketingo vadovų, freelancerių pradėjo laukti signalų iš klientų ar savo vadovų apie stabdomą komunikaciją arba mažinamus biudžetus. Ir tai yra absoliučiai logiška pirma reakcija. Bet dalis ...
Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Relevant“. Atnaujindama prekės ženklą bendrovė žymi naują veiklos etapą: pradėjusi veiklą kaip skaitmeninio turinio socialiniuose tinkluose agentūra, šiuo metu ji daugiausia dėmesio skiria komplek...
Kaip parduoti kepsnį, kuris tavo restorane kainuoja 100 JAV dolerių, o konkurento – vos 5? Kaip priversti klientą apsilankyti kavinėje, kai mieste dar kelios dešimtys tokių pačių? Kodėl kartais nesiimant jokių rinkodaros veiksmų produkto pardavimai išauga keliskart? Nustebsite, bet tai tikrai įmanom...