„Pasaulis dega, o mes toliau ginčijamės dėl žiebtuvėlio kainos“. Ši metafora puikiai atspindi situaciją, kuomet rudenį vykusiuose COP29 ir G20 susitikimuose daug dėmesio skirta kalboms apie dekarbonizaciją, o pasaulis – toliau kaista. Politinės deklaracijos klimato kaitos nesustabdys, tačiau G20 spr...
dekarbonizacija
5 straipsnių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius, prisidedantis net 10 proc. prie šalies bendrojo vidaus produkto (BVP), yra itin svarbus ekonomikai. Jo potencialas – milžiniškas, tačiau norint išlaikyti ir stiprinti šią poziciją, būtina sparčiau diegti inovacijas, stiprinti skaitmenizaciją ir greičiau p...
Verslas nepatenkintas – stingant politinės valios, Lietuva praranda investicijas į žaliąją energetiką (5)
Teigiama, kad Lietuva yra viena labiausiai nuo naftos degalų priklausomų valstybių Europos Sąjungoje. Net 95 procentus visos transporto energijos čia sudaro naftos degalai. Nors verslas palankiai žiūri į dekarbonizaciją ir spaudžia valdžią spartesniu žingsniu judėti elektrifikacijos link – tvirtų įs...
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išgyveno sudėtingą laikotarpį, kurį lėmė pasaulio ekonomikos svyravimai, tebesitęsiantis „Covid-19“ pandemijos poveikis ir geopolitinė įtampa, ypač karas Ukrainoje. Jau pirmąjį praėjusių metų ketvirtį smarkiai sumažėjus krovinių transportavimo pore...
2022 metais Europos komisija paskelbė 100 miestų, kurie dalyvaus misijoje „Iki 2030 m. – 100 pažangiųjų neutralaus poveikio klimatui miestų“. Joje dalyvauja visų 27 ES valstybių narių miestai ir 12 ne ES miestų, esančių prie ES mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Europos horizontas“ prisijungus...