Antradienio vakarą kviestiniai svečiai rinkosi į japoniškos kosmetikos prekės ženklo „Shiseido“ pristatymą. Renginio metu organizatoriai kvietė iš naujo atrasti grožį ir pristatė naująją savo inovatyvios dekoratyvinės kosmetikos liniją.
Diana Balaišytė
4 straipsnių
Ketvirtadienio vakarą kviestiniai svečiai susirinko į natūralios lietuviškos kosmetikos prekės ženklo „Manilla“ pristatymą. Renginio metu buvo pristatytas naujasis lietuvių laboratorijos projektas #grožiažymėVIDUS bei teminė fotografijų paroda, rašoma pranešime spaudai.
„Preciziškai tvarkingi antakiai – pasenusi tendencija“, – sako Lietuvą jau pasiekusio šveicarų dekoratyvinės kosmetikos prekės ženklo „Chado“ įkūrėja Sylvia Rossel. Anot jos, geriausia, ką dabar galite padaryti norėdami žengti koja kojon su mada – paryškinti savo natūralią antakių formą.
Maldyvai, Indija, Singapūras, Jungtinės Amerikos Valstijos, Dubajus, Marokas, Italija, Izraelis, Kipras, Prancūzija, Anglija, Vokietija ir Ispanija – tai tik keli kelionės tikslai, kuriuose pastebėti nuolat „Instagram“ socialinį tinklą atakuojančios madistės su dviejų merginų iš Lietuvos kurtais mar...