Siekiant auditorijos dėmesio žaisti saugioje zonoje nebeužtenka, todėl dalis prekių ženklų ryžtasi provokuoti ar net šokiruoti. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus, kurių ėmėsi ne tik rinkos naujokas – traškučiai „Chazz“, bet ir tokie solidūs brandai kaip „Fielm...
Diana Žardin
3 straipsnių
2021 m. birželio-liepos mėnesiais tyrimų bendrovės RAIT atliktas reprezentatyvus Delfi darbuotojų tyrimas rodo, kad vertinant Delfi kaip darbovietę svarbiausias tokiuose tyrimuose naudojamas rodiklis NPS (ang. „Net Promoter Score“), kuriuo matuojama, kiek darbuotojai rekomenduotų savo darbovietę kit...
Lietuvos ir Estijos gyventojai labiau priprato prie pandemijos sukeltų pokyčių nei Latvijos gyventojai (1)
Baltijos šalių tyrimų kompanija RAIT GROUP atliko tyrimus apie vartotojų įpročius ir poreikius pandemijos metu. Internetinės apklausos atliktos 2020 m. balandžio mėn., 2020 m. spalio mėn. ir 2021 m. kovo mėn., kurių metu apklausti 18-65 metų amžiaus Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojai, informuo...