Dominyka Venciūtė
15 straipsnių
Užsukus į prekybos centrą „Link Molėtų“ šalia vieno restorano dėmesį patraukė besiburiuojantys žmonės. Priėjus arčiau, paaiškėjo, kas juos taip sudomino, – ogi restorano vitrina gausiai iškabinta paliktais neigiamais klientų atsiliepimais. Restorano vadovas tikino papildomo dėmesio taip nesiekiantis...
Darbdavio rinkodaros konsultantė Rūta Lapinskienė ir „Persona Cognita“ įkūrėja Dominyka Venciūtė steigia pirmą Lietuvoje darbdavio rinkodaros agentūrą „The Promise“. Agentūra teiks integruotas darbdavio prekės ženklo vystymo ir komunikacijos paslaugas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Gegužės 30–31 d. vyks didžiausia inovacijų ir progreso konferencija Baltijos šalyse LOGIN. Viena renginio temų – asmeninis prekių ženklas. Ar investicija į jį atsiperka? Apie tai pasikalbėjome su „Persona Cognita“ įkūrėja ir stratege, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesore Dr. Dominyka Ven...
Nuolat augant profesionalių darbuotojų poreikiui, konkurencinę kovą dėl jų laimi įmonės, turinčios stiprią darbdavio reputaciją. Todėl lapkričio 14–15 dienomis internetu Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) organizuoja renginį „Efektyvi darbdavio įvaizdžio komunikacija šiandien“. Jame bus kalbama, ...
Daugeliui juokaujant, kad šiųmetį rugsėjį galima vadinti ketvirtuoju vasaros mėnesiu, dalis Lietuvos prekybininkų jau dabar primena, kad artėja Kalėdos. Vieniems prasidėjusi Kalėdinė prekyba kelia šypseną, kitus – maloniai džiugina. Apie tai, kodėl prekybininkai renkasi gyventi pagal tik jiems supra...
ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto tyrėjų atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad aukštos kvalifikacijos kandidatai Lietuvoje darbdavį renkasi atsižvelgdami ne tik į atlygį, bet ir į kartu siūlomą naudų paketą. Kaip rodo rezultatai, kandidatai sutiktų su mažesniu atlyginimu mainais į jiems svarbia...
Gegužės 25 d. jau šeštąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’23“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų kasmetinės konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius. Konferenciją v...
Nuolat ir sparčiai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams kelia iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę jau septintus metus iš ...
Apie tai, nuo ko reikia pradėti vystyti savo asmeninį prekės ženklą, internete gausu patarimų. Dauguma jų akcentuoja, kad reikia išsigryninti savo tikslus, auditoriją, pagrindines savybes, kurias norima pabrėžti, kanalus, turinio kategorijas ar susidaryti nuoseklų komunikacijos planą ir imtis veiksm...
Ar pasaulis kada nors vėl bus toks, koks buvo? Į šį klausimą atsakyti dar per anksti, tačiau aišku viena – išaugęs skaitmeninėje erdvėje praleidžiamas laikas neabejotinai darys įtaką ir tam, kaip mes pristatome save.
Pastarasis pusmetis daugeliui buvo iššūkių metas. Kriziniu laikotarpiu atsiskleidė ne viena asmenybė, o Fortune 500 žurnalas sudarė 25-ių pandemijos herojų sąrašą, kuriame – politikai, pramogų pasaulio žvaigždės bei verslininkai, stoję į kovą beprecedente situacija ir pasauliui primindami apie save.
LOGIN 2020. Dominyka Venciūtė: Kaukės metafora šiandien, arba kaip būti matomiems neapibrėžtumo laikais? (1)
"Shakespeare once said that “all the world's a stage, and all the men and women merely players”. Both actors on stage and people in life have something in common: they’ve been wearing masks since the dawn of humanity. What masks are worn by the Heroes of today? What personal branding trends have we ...