Rūpinimasis kitais daro vyrą stipresnį. Daugiau nei 60 metų stebėjome, kaip keitėsi vyriškumo samprata. „Dove Men+Care“ reklaminės kampanijos ir produktai pasisako už šiuolaikinį vyriškumą ir tikrąją stiprybę, kuri reikalauja rūpestingumo, todėl norime įkvepti vyrus rūpintis savimi tiek fiziškai, ti...
„Dove“
35 straipsnių
Rūpinimasis kitais daro vyrą stipresnį. Daugiau nei 60 metų stebėjome, kaip keitėsi vyriškumo samprata. „Dove Men+Care“ reklaminės kampanijos produktai pasisako už šiuolaikinį vyriškumą ir tikrąją stiprybę, kuri reikalauja rūpestingumo, todėl norime įkvėpti vyrus rūpintis savimi tiek fiziškai, tiek ...
Rūpinimasis kitais daro vyrą stipresnį. Daugiau nei 60 metų stebėjome, kaip keitėsi vyriškumo samprata. „Dove Men+Care“ reklaminės kampanijos ir produktai pasisako už šiuolaikinį vyriškumą ir tikrąją stiprybę, kuri reikalauja rūpestingumo, todėl norime įkvepti vyrus rūpintis savimi tiek fiziškai, ti...
Neseniai Niujorke laimėtojus paskelbė festivalis „The One Show“, kur turėjau garbės, darbo ir dovanų būti „Creative effectiveness“ (liet. – kūrybos efektyvumo) žiuri. Garbės turėjau, nes teko vertinti ikoniškas kampanijas iš viso pasaulio. Sunku nejausti apsimetėlio sindromo, kai balsuoji „už“ (o da...
Kalbų apie prasmingus brendus daug, bet vieno atsakymo vis dar negirdėti. Kaip rasti savo „brand purpose“? Kaip komunikuoti vertybes? Ir ar tikrai rinkodaroje dirbantys žmonės iš tiesų pagaliau gavo galimybę išgelbėti pasaulį?
Nors formaliai atlikti kosmetikos bandymus su gyvūnais ir prekiauti tokia kosmetika Europos Sąjungos šalyse nuo 2013 m. yra draudžiama, naujausi Europos cheminių medžiagų agentūros (ECHA) kosmetikos bandymams keliami reikalavimai sėja pagrįstą baimę. Anot įvairių visuomeninių organizacijų, įskaitant...
Nors formaliai atlikti kosmetikos bandymus su gyvūnais ir prekiauti tokia kosmetika Europos Sąjungos šalyse nuo 2013 m. yra draudžiama, naujausi Europos cheminių medžiagų agentūros (ECHA) kosmetikos bandymams keliami reikalavimai sėja pagrįstą baimę. Anot įvairių visuomeninių organizacijų, įskaitant...
Ką mūsų kultūroje reiškia būti emocingam? Ar tai susiję su tuo, kad vyriškumas regresuoja, o vyrai tampa moteriškesni? Populiariojoje kultūroje dažnai vaizduojama, kad vyrai turėtų būti stoiški ir nerodyti jokių jausmų, neva tai yra silpnumo ženklas, kurio turėtume vengti bet kokia kaina. Ar vyrai n...
Istoriškai pažintis ir draugystė buvo laikomi pirmaisiais žingsniais rimtų santykių ir santuokos link. Anksčiau moterys apskritai buvo laikomos vyro nuosavybe, tad buvo populiarios iš anksto suplanuotos santuokos, pagrįstos dviejų šeimų susitarimu, jos buvo naudingos visai giminei, tačiau visai nebu...
„Unilever“ atsisako žodžio „normalu“ savo produktuose: pristato naują iniciatyvą „Pozityvus grožis“ (7)
Kompanija „Unilever“ paskelbė, kad iš visų savo grožio ir asmeninės priežiūros prekių ženklų pakuočių bei reklamos pašalins žodį „normalu“ – tai naujos strategijos „Pozityvus grožis“ vizijos ir strategijos pristatymo dalis. Kompanija taip pat savo prekės ženklo reklamose skaitmeniniu būdu netobulins...
Pasauliui grumiantis su virusu, gali kilti pagundų mąstyti taip, kaip siūlė ekonomistas, Nobelio premijos laureatas Miltonas Friedmanas, 1970 m. pareiškęs, kad verslo socialinė atsakomybė tėra didinti pelną. Iš tiesų, gali pasirodyti, kad pandemijos metu šalių ekonomikoms ir verslams grumiantis dėl ...
Kompanija „Unilever“, kuriai priklauso tokie prekės ženklai kaip „Dove“, „Seventh Generation“, „Ben&Jerry’s“ ar „Magnum“, nepaisant koronaviruso pandemijos ir toliau praneša vykdanti savo tvarumo įsipareigojimus. Praėjusiais metais kompanija tapo pirmąja didele plataus vartojimo prekių įmone, kuri p...
Vartotojai gyvena online ir renkasi ten likti. „McKinsey“ kompanija birželį atliko tyrimą, kuriame 60 proc. apklaustųjų nurodė iš esmės keitę lojalius apsipirkimo įpročius – karantino metu rinkosi kitus prekės ženklus, naujus pirkimo būdus, nuotolines paslaugas ir kt. Apie 70 proc. jų planuoja likti...
„Atsisukite į vartotojus, kartais jie padės sutaupyti ir pamilti prekės ženklą“, – ragina agentūros „Inspired UM“ skaitmeninės komunikacijos skyriaus vadovė Jurgita Videikaitė. Jos teigimu, Lietuvoje daugėja prekės ženklų, turinio kūrimą atiduodančių į vartotojų rankas. Šiuo keliu verta sukti, nes b...
Praktika rodo, kad tik 10 procentų reklamos paveikia vartotoją ir jį paskatina priimti sprendimą pirkti, o dėl milžiniškos konkurencijos daugiau nei pusė prekių ženklų baigia gyvuoti praėjus nedaug laiko nuo jų atsiradimo. Pasak ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos direktorės doc. dr. Li...
Didžiausias kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ baigėsi, o geriausi darbai susišlavė prestižinius apdovanojimus. „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje Tomas Balžekas pasakoja, kad nors šis renginys išlaiko tradicijas, šiemet laukė ir nemažai naujovių – stebino ne tik reklamos, bet ir konferencijos.
Reikia ar ne išnaudoti emocijas rinkodaroje sprendžia pardavėjas, tačiau daugelis produktų ir paslaugų gali būti susieti su emocijomis, ne tik su racionaliąja paradigma, sako elgsenos kainodaros specialistė Indrė Radavičienė. Jos teigimu, tai puikus būdas nukreipti vartotojo dėmesį nuo kainos.
Artėjant naujiems metams tradiciškai dalinamasi įvairių sričių, tarp jų ir rinkodaros, tendencijomis ir prognozėmis. Žiniasklaidos planavimo agentūros „PHD“ vadovas Dalius Dulevičius sako, kad jas išmanyti privaloma kiekvienam, dirbančiam šioje srityje, tačiau naivu būtų tikėtis, kad to pakaks pager...
Philipas Kotleris, 57 knygų apie rinkodarą autorius, net ir praėjus daugiau nei penkiasdešimčiai metų nuo jo pirmosios knygos išleidimo, sako, kad esminiai rinkodaros principai iki šiol nepasikeitė.
Drabužių prekybos tinklas „H&M“ sukėlė vartotojų pasipiktinimą Jungtinėse Amerikos Valstijose, kai britiškoje savo internetinės svetainės versijoje paskelbė vaikiško džemperio reklamą. Ant džemperio, kurį vilki juodaodis berniukas, buvo užrašyta „Coolest monkey in the jungle“ ( angl. kiečiausia bežd...