„Dove“

35 straipsnių

UNILEVER, Annemarī Šperliņa

Rūpinimasis kitais daro vyrą stipresnį. Daugiau nei 60 metų stebėjome, kaip keitėsi vyriškumo samprata. „Dove Men+Care“ reklaminės kampanijos ir produktai pasisako už šiuolaikinį vyriškumą ir tikrąją stiprybę, kuri reikalauja rūpestingumo, todėl norime įkvepti vyrus rūpintis savimi tiek fiziškai, ti...

Edvinas Valikonis, „SuperYou“ kūrybos vadovas

Kalbų apie prasmingus brendus daug, bet vieno atsakymo vis dar negirdėti. Kaip rasti savo „brand purpose“? Kaip komunikuoti vertybes? Ir ar tikrai rinkodaroje dirbantys žmonės iš tiesų pagaliau gavo galimybę išgelbėti pasaulį?

UNILEVER

Ką mūsų kultūroje reiškia būti emocingam? Ar tai susiję su tuo, kad vyriškumas regresuoja, o vyrai tampa moteriškesni? Populiariojoje kultūroje dažnai vaizduojama, kad vyrai turėtų būti stoiški ir nerodyti jokių jausmų, neva tai yra silpnumo ženklas, kurio turėtume vengti bet kokia kaina. Ar vyrai n...

dr. Dalius Misiūnas, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektorius

Pasauliui grumiantis su virusu, gali kilti pagundų mąstyti taip, kaip siūlė ekonomistas, Nobelio premijos laureatas Miltonas Friedmanas, 1970 m. pareiškęs, kad verslo socialinė atsakomybė tėra didinti pelną. Iš tiesų, gali pasirodyti, kad pandemijos metu šalių ekonomikoms ir verslams grumiantis dėl ...

Justė Gvazdaitytė

Vartotojai gyvena online ir renkasi ten likti. „McKinsey“ kompanija birželį atliko tyrimą, kuriame 60 proc. apklaustųjų nurodė iš esmės keitę lojalius apsipirkimo įpročius – karantino metu rinkosi kitus prekės ženklus, naujus pirkimo būdus, nuotolines paslaugas ir kt. Apie 70 proc. jų planuoja likti...

Praktika rodo, kad tik 10 procentų reklamos paveikia vartotoją ir jį paskatina priimti sprendimą pirkti, o dėl milžiniškos konkurencijos daugiau nei pusė prekių ženklų baigia gyvuoti praėjus nedaug laiko nuo jų atsiradimo. Pasak ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos direktorės doc. dr. Li...

Jūratė Žuolytė

Artėjant naujiems metams tradiciškai dalinamasi įvairių sričių, tarp jų ir rinkodaros, tendencijomis ir prognozėmis. Žiniasklaidos planavimo agentūros „PHD“ vadovas Dalius Dulevičius sako, kad jas išmanyti privaloma kiekvienam, dirbančiam šioje srityje, tačiau naivu būtų tikėtis, kad to pakaks pager...