Dovydas Braukyla
14 straipsnių
Įmonės, kuriose labiausiai sumažėjo darbuotojų: palietė ir vertingiausių sąrašuose atsiduriantį verslą (1)
Pasibaigę 2023 metai ir vėl nebuvo ramūs – padangę temdė net keli geopolitiniai konfliktai, laikėsi infliacijos šešėlis, o apsukos svarbiausiose Lietuvos prekybos partnerėse lėtėjo. Nenuostabu, kad tokioje aplinkoje dalis įmonių buvo priverstos mažinti darbuotojų skaičių – jų apmažėjo logistikos bei...
Tam tikroms pramonės įmonėms atleidžiant darbuotojus, pokyčių neišvengia ir Lietuvos startuoliai. Nors dalis aktyviai ieško naujų specialistų, kai kuriose įmonėse pastaruoju metu darbuotojų skaičius mažėjo dešimtimis ar net šimtais darbuotojų. Pačios bendrovės teigia, kad tai susiję su įvairiomis pr...
Kontaktų centro „Planas chuliganas“ vadovas Dovydas Braukyla tikina, kad didelė darbuotojų kaita gali būti ir teigiamas reiškinys. „Nepanikuok“, – konferencijoje „Login 2023“ drąsino pranešėjas, kurio valdomoje įmonėje darbuotojų kaita sudaro apie 50 proc. „Atrodytų, gal ir nieko. Bet, jei įvertintu...
Verslo augimas yra kiekvienos įmonės siekiamybė, tačiau augant iškyla aibė problemų, dėl kurių lengva užsisukti vidiniuose procesuose ir pamiršti tai, kas kiekviename versle yra svarbiausia – savo klientus. Ką daryti, kad taip nenutiktų, o gero aptarnavimo nesulaukę klientai nepasuktų pas konkurentu...
Antra konferencijos LOGIN diena įsibėgėjo, o jos metu – daug įdomių pranešimų ir temų, o dalį jų pavyko aptarti „Delfi rytas“ laidoje.
Rinkos chuliganams vadovaujantis Braukyla – apie kosminį augimą, ypatinguosius klientus ir pusės tūkstančio jaunėlių komandą (1)
Viena sparčiausiai pandemijos piko metu augusių įmonių, per kelis metus įdarbinusi iki pusės tūkstančio žmonių, kurių amžiaus vidurkis tesiekia 24 metus – taip šiuo metu rinkoje šėlsta „Plano Chuligano“ komanda. Biuras Vilniuje ir Kaune, pusšimtis nuotolinio darbo vietų Klaipėdoje, skvarba į Latvijo...
Visuomenė sparčiai skaitmenizuojasi, tad keičiasi vartotojai ir jų elgesys. O kaip keitėsi klientų aptarnavimo kultūra, būdai, ar verslas prisitaiko prie inovatyvių, greitų, sumanių savo klientų? Draudimo rinka jau seniai naudoja įvairius dirbtinio intelekto įrankius, programėles ir kitus išmanius d...
Rugsėjo 24-25 dienomis Vilniuje Litexpo parodų rūmuose vykęs didžiausias Baltijos šalyse technologijų ir inovacijų festivalis LOGIN 2020 kvietė išgirsti apie naujausias technologijų ir inovacijų tendencijas. Daugiau nei 120 pranešėjų dalinosi savo ekspertinėmis žiniomis bei patirtimi technologijų, i...
„Kesko Senukai Digital“ tapo oficialiu technologijų ir inovacijų konferencijos LOGIN renginio „Future Creators“ partneriu. Jau 14 metų vykstantis didžiausias Baltijos šalyse inovacijų festivalis ir vėl kviečia susitikti su žymiais mokslininkais, žiniasklaidos lyderiais, ekonomistais, inovacijų guru,...
Pasauliui vis labiau skaitmenizuojantis, įvairiuose sektoriuose pradedame pastebėti išmaniąsias technologijas, kurios palengvina kasdienybę ne tik darbuotojams, bet ir klientams. Viena tokių technologijų – virtualusis asistentas (angl. chatbot) – įvairiais klausimais konsultuojanti kompiuterinė tech...
Ateinate į elektronikos prekių parduotuvę, o ten nė vieno gyvo žmogaus. Prie jūsų privažiuoja robotas, kuriam pasakęs, ko norite, esate technologijų pilnos mašinos palydimas iki jums reikiamos eilės. Su roboto pagalba išsiaiškinate, kuri prekė jums tinka, o priėję prie kasos susimokate savitarnos au...
Kaip ant mielių auganti klientų aptarnavimo ir telerinkodaros bendrovė „Planas chuliganas“ antraisiais savo namais pasirinko laikinąją sostinę. Ten duris neseniai atvėrė naujas įmonės biuras, o jame jau dirba 50 darbuotojų. Tiesa, ateityje, anot „Plano chuligano“ atstovų, jų prireiks kur kas daugiau...