Inovacijų agentūra kviečia smulkiuosius ir vidutinius šalies verslininkus dalyvauti jau ketvirtą kartą vyksiančiose praktinėse e. komercijos dirbtuvėse „e.comGO“. Penkias savaites truksiančios programos metu dalyvių laukia teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, padėsiantys verslininkams patobulinti sav...
e-komercija
30 straipsnių
Elektroninė komercija – prekių ar paslaugų pirkimas bei pardavimas internetu.
Nauji duomenys rodo, kad Lietuvos vartotojai internetu perka daugiausiai iš visų Baltijos šalių. Be to, pirkdami jie naudojasi pačiais įvairiausiais kanalais ir aiškiai pirmauja pirkdami išmaniuosiuose televizoriuose. Tyrimą atliko ir pristatė interneto tyrimų bendrovė „Gemius“, bendradarbiaudama su...
Daugelis turbūt neįsivaizduojame apsipirkimo be internetinių parduotuvių, o jeigu įmonė jos neturi, netenka labai didelės klientų dalies. Specialistai sako, kad užsiimant e-komercija, itin svarbu skaičiuoti klientų pritraukimo kaštus ir juos kiek įmanoma mažinti, kitu atveju gresia bankrotas.
Lietuvos verslai elektroninei prekybai teikia vis daugiau dėmesio. „Statista“ duomenimis, Lietuvos el. prekybos rinka yra didžiausia Baltijos šalyse, o vis daugiau verslų suka ir į e-komercijos eksporto rinkas. Daugiausiai užsienyje prekiaujama Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), vėliau rikiuojasi...
„Mažųjų ir vidutinių verslų svarbos ekonomikai neįmanoma pervertinti: Lietuvoje ir Europoje jie sudaro 99 proc. visų verslų. Dažnai jie yra apibūdinami kaip ekonomikos stuburas, bet iš tikrųjų mažieji verslai ir yra ekonomika“, – sako „MasterCard“ Viešojo sektoriaus partnerysčių vadovė Baltijos šali...
Sausio pabaigoje vykusioje Inovacijų agentūros konferencijoje pristatyta nauja „E-Export Nation Lithuania“ akademija, kuri, kaip tikima, Lietuvos verslams padės žengti svarbų žingsnį į tarptautinius vandenis. Akademijos mokymais verslai kviečiami pasinaudoti visiškai nemokamai, o į kai kurias veikla...
Spalio 5 d. e. komercijos profesionalai ir bendruomenė vėl renkasi didžiausiame tarptautiniame renginyje Baltijos šalims „Ecomexpo”. Kasmetinis renginys organizuojamas jau dešimt metų.
Ketinate atidaryti elektroninę parduotuvę? Praėjusiais metais, bent kartą per 12 mėn. internetu pirko 60 procentų Lietuvos gyventojų, ir tai yra 6 procentais daugiau, nei 2020-aisiais. Poreikiui prekes ir paslaugas įsigyti neišeinant iš namų augant, pelningas internetinis verslas tampa ir lengvu, ir...
Pasikeitę vartotojų įpročiai Lietuvos verslams plačiau atvėrė vietos e. komercijos langą. Tačiau ir šis prekybininkams jau tampa per siauras. Dalis jų, vedami verslo plėtros ambicijų, internetinių pirkėjų jau dairosi kaimyninių ar tolimesnių šalių rinkose. Visgi, anot e. komercijos ekspertų, planuoj...
Didžiulis Growth Hacking trendas beveik nepalietė Lietuvos. Dirbdami keliose rinkose nuolat stebime, kokia milžiniška kova vyksta pasaulyje ir kaip ramiai tinginiauja vietiniai rinkodaros ekspertai. Ant savo kailio išbandėme aibę hipotezių, ir suradome nepriekaištingus lifehack‘us, kuriuos galėsite ...
„Hands-on recommendations for e-commerce brands on how to educate their customers on sustainability. Examples of what different brands already do to improve recycling, packing, delivery and returns and be more responsible. Findings from research conducted in UK, US, DACH and France markets“, – tokia...
„Amazon brand’ų konsolidavimo verslas per pastaruosius metus pritraukė milijardines investicijas iš privataus ir rizikos kapitalo. Tai sukūrė neregėto aktyvumo antrinę rinką, kuri jau šimtus Amazon prekybininkų pavertė milijonieriais. Kaip tuo gali pasinaudoti Lietuvos verslininkai?“, – taip savo pr...
Konferencijos „E-komercija 21“ metu sakytame pranešimo sužinosite, kokie appsai atneš daugiausiai naudos jūsų parduotuvei. A. Dovydaitis pasidalins savo ir klientų įžvalgomis apie įrankius, kurie padeda taupyti laiką, automatizuoti kasdienius darbus ir plėsti verslą. Taip pat bus pateikti įdomūs pav...
Šįkart konferencijoje „E-komercija 21“ Dominykas Tijūnaitis kalbėjo apie e-prekybą. Sužinokite kaip šiuolaikiniai e-prekybos verslai dirba greičiau, patogiau ir efektyviau. Patogiai matykite ir koreguokite užsakymus iš skirtingų e-prekybos kanalų. Akimirksniu sukurti siuntas, automatizuoti laiką šva...
Konferencijoje „E-komercija 21“ elektroninės komercijos konferencijoje E-komercija 2020 įmonės „Logismart“ verslo plėtros vadovas Tomas Golubeckas kalbėjo tema „Logistika e-komercijai. Prekiaujantiems užsienyje“. Parnešime kalbama apie fulfillment centrus Vokietijoje ir Anglijoje. Kodėl apsimoka pre...
Kaip aš nustojau jaudintis ir pamilau algoritmą – tokia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Andrius Davydauskas. Reklamos platformų algoritmai tampa vis tikslesni. Jie žino kas mums patinka ir gali taikliai prognozuoti kas mums gali patikti. Papasakosiu, kodėl nebėra verta bandyti algoritmų...
Pamirštos rinkos, trendai ir įrankiai, kuriuos kiti pradės naudoti po 5 metų, nors galima jau šiandien! Būtent apie konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Antanas Bernatonis.
Automatizacijos įrankiai skaitmeninėje rinkodaroje – būtent šia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Erki Heinsaar. Daugiau apie jo pranešimą anglų kalba: digital right now is more time consuming than ever, for agencies and e-com clients this means less effectiveness. Erki will show how auto...
„E-komercija 21“ konferencijoje sakytame pranešime Nina Kurguz pasidalino elektroninės prekybos tendencijomis Lietuvoje. Elektroninė prekyba klesti ir tiek pardavėjai, tiek pirkėjai sparčiai persikelia į internetą. Prekyvietės, tokios, kaip eBay, turi greitai prisitaikyti ir padėti verslams dar skla...
Marketplace kultūra išgyvena perversmą, elektroninę prekybą užima tie marketplace’ai, kurie specializuojasi nišoje. Kodėl vertikalūs marketplace tokie sėkmingi ir kokius žingsnius reikia žengti, kad būtumėte priekyje – šia tema „E-komercija 21“ konferencijoje kalba Viktorija Ceizarienė