e. komercija
20 straipsnių
Net 30 proc. smulkiųjų ir 36 proc. vidutinio dydžio įmonių Lietuvoje verslo pardavimus vykdė pasitelkdamos savo elektronines svetaines, rodo tyrimų bendrovės „Statista“ 2023 metų duomenys. Pagal šį rodiklį Lietuvos verslininkai pirmauja Europoje, lenkdami ispanus, švedus ir kitas dideles rinkas, raš...
Balandžio 18 d. Vilniuje vyks renginys esamiems ir būsimiems verslininkams, skatinantis verslą kurti be sienų ir nerti į pasaulio galimybes. Apie verslą už Lietuvos ribų laidoje „Delfi diena“ papasakojo įmonės „Makes You Local“ atstovas Donatas Gudelis ir „Venipak“ atstovė Kristina Sušinskaitė.
Nedidelės mūsų šalies e. komercijos įmonėms tenka nemenka užduotis konkuruoti su tokiais gigantais kaip „Amazon“, „Temu“ ir kt. Kaip tai daryti, ar turime visus tam tinkamus įrankius? Ką galime pasiūlyti pasauliui ir ar turime, kuo išsiskirti e. prekyboje? Ar kūrybiškumas ir kokybiškas produktas yra...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Diskusijoje „Atlas VPN” marketingo vadovas Gediminas Galkauskas, „MISHKAY Biotech” įkūrėjas Tomas Varnas ir „Orbio World” įkūrėjas Andrius Valatka kalbasi apie efektyviausius būd...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Innovation Visual” įkūrėjas ir vadovas Tim Butler pasakoja apie tai, kaip naudojantis duomenimis maksimaliai padidinti pelną.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „Ness Solutions” vadovas Janis Karans pasakoja apie skirtingų kanalų panaudojimą e. komercijos rinkodaroje.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „APG Media” vadovas Aurimas Paulius Girčys pasakoja, kaip pasinaudoti dirbtiniu intelektu auginant el. prekybą.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Smaily” vadovas ir įkūrėjas Erkki Markus pasakoje apie klientų segmentaciją ir personalizaciją verslas-verslui ir verslas-klientui rinkoje.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Klix” augimo vadovas Andrius Bolšaitis pasakoja apie tendencijas interneto prekyboje ir kaip elgtis šiuolaikinėje prekybos erdvėje.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „BNM Finance” operacijų vadovė Gerda Butkevičiūtė pranešime pasakoja apie el. prekybos finansų valdymą.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „1StopVAT” netiesioginių mokesčių vadovė Rūta Švobienė dalijasi žiniomis apie el. prekybos apmokestinimą.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „PointOne International” partneris Linas Klimavičius pasakoja apie skirtingų kanalų išnaudojimą Šiaurės Amerikoje.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „PearlConvert” konsultantas Pavels Koliskins kalba apie skaitmeninio verslo ateitį.
„PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“ ir kitus populiariausius e. komercijos prekių ženklus Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse, plečia savo veiklą ir atvers prekyvietę Suomijoje.
Tarp pandemijos laimėtojų dažnai minima el. maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ jau pastebi besikeičiančią situaciją e. komercijos rinkoje ir pirkėjų įpročius. Prie įmonės vairo sugrįžęs Andrius Mikalauskas Delfi interviu pasakoja apie aršią konkurenciją, naujas paslaugas ir kainas, plan...
Siuntų pristatymo platforma „Ziticity“ dėl nepalankių sąlygų verslui po ketverių metų nutraukia veiklą.
Pandemija paskatino ne vieną įmonę keisti verslo modelį, o siekdami išvengti fizinės prekybos uždarymo ir bankroto daugelis prekybininkų persikėlė į internetinę erdvę. Ne išimtis buvo ir regionuose įsikūrę verslai, kuriems elektroninė prekyba išlieka aktuali ir atlaisvinus ribojimus.
Rinkos ekspertai prognozuoja, kad iki 2026-ųjų tarptautinė e. komercija augs net 6 kartus. Ši žinia palanki ir Lietuvos e. verslams, kuriems dabar yra geras metas atrasti vartotoją užsienyje. Savo praktika, kaip pasiekti norimas tarptautines rinkas ir kokias rizikas pravartu įsivertinti, dalijasi „K...
E. komercija auga stebinančiais šuoliais, o tiesioginė rinkodara vis labiau traukiasi. Bendrovės „Avon Cosmetics“ marketingo ir skaitmeninės rinkodaros skyriaus vadovė Vytautė Žalytė-Jankauskė pripažįsta: pandemija galėjo turėti neigiamą poveikį verslo rezultatams, bet dėl tinkamu laiku priimtų stra...