Atsižvelgęs į klientų pageidavimus bei gerindamas aptarnavimo kokybę, „Mano BŪSTAS“ iš esmės pertvarkė veiklos procesus ir pradeda teikti naujo kokybės standarto paslaugas. Tobulindama skaitmeninių įrankių arsenalą ir atsigręždama į tvarios veiklos sprendimus, įmonė pristato naujovę – klientų atstov...
eBūstas
8 straipsnių
Nerimaujant dėl antrosios koronaviruso bangos, o medikams jau dabar raginant imtis saugumo priemonių, daugiabučių namų priežiūros įmonė „Mano būstas“ yra visapusiškai pasiruošusi savo klientus aptarnauti saugiai, nuotoliniu keliu.
Daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano Būsto“ grupės įmonės, pirmieji Lietuvoje savo išmaniuosiuose įrenginiuose gali matyti, kiek sąskaitoje turi sukaupę lėšų, kurias gali panaudoti namo remontui. Tokios galimybės neteikia jokie kiti pastatų administratoriai, pranešė bendrovė.
Šiais laikais sunku įsivaizduoti dieną be išmaniojo telefono – svarbiausias naujienas sužinome gavę pranešimą į telefoną, su draugais bendraujame socialiniuose tinkluose, kai kuriuos darbo reikalus taip pat galime sutvarkyti telefonu.
Beveik 10 metų įmonė „Mano Būstas“ diegia veiklos optimizavimo būdą LEAN. Būtent LEAN sistema ir nuolatinis darbas su ja leidžia įmonei efektyvinti ne tik savo darbuotojų veiklą, bet ir kurti pridėtinę vertę klientams didinant jų gaunamų paslaugų kokybę.
2017-ieji pastatų priežiūros rinkoje buvo ypatingi: pirmą kartą visoje šalyje vyko daugiabučių namų administratorių rinkimai, o pastatų administratoriai, norėdami išsiskirti, pradėjo siūlyti įvairias naujoves. Pastatų priežiūros įmonės „Mano būstas“ daugiabučių namų administravimo departamento direk...
Anksčiau namuose įvykus gedimui gyventojai turėdavo skambinti telefonu, kad galėtų išsikviesti pagalbą, todėl neretai tekdavo palaukti, kol bus sujungti su atitinkamomis tarnybomis. Kai kurie važiuodavo į įmones patys ružegistruoti problemą. Dabar užtenka gedimą nufotografuoti telefonu ir nuotrauką ...
Namuose įvykus gedimui, avarinei situacijai ar norint sumokėti už būsto priežiūros paslaugas šiandien nebereikia jungti kompiuterio, skambinti į Klientų aptarnavimo centrą ar vykti į administratoriaus biurą. Nuo praėjusių metų pastatų priežiūros įmonė „Mano būstas“ savo klientams pasiūlė patogesnę a...