Ecodenta

7 straipsnių

Pranešimas spaudai

Didžiausia Lietuvos kosmetikos gamybos bendrovė „Biok Lab“ šią savaitę sugrąžina į šalies rinką prekės ženklą „Rasa“. Tikimasi, kad ši kosmetika padės moterims ne tik pasirūpinti savo išoriniu grožiu, bet ir paskatins tvirčiau patikėti savo jėgomis. Atsinaujinusio prekės ženklo šūkis – „Viskas tavo ...

Didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ (BIOK LAB) po daugiau nei dešimties metų atnaujino identiteto kryptį. Naujajame įmonės logotipe žodis „laboratorija“ pakeistas trumpesniu „lab“, o vietoj vyšninės spalvos atsirado žalia. Pasak BIOK LAB rinkodaros vadovės Ievos Čepo...

Penki garsūs šalies restoranai bei kavinės prisijungė prie lietuviškos burnos priežiūros priemonių „Ecodenta“ inicijuojamos kampanijos su šūkiu „Špinatai tarp dantų nuo šiol gerai“. „Juice room“, „Mesje skonis“, „Višta puode“, „Jurgis ir drakonas“ ir „Brooklyn Brothers“ nuo rugpjūčio vidurio į meniu...

Viktorija Juškauskaitė

Pasaulyje garsūs prekės ženklai atnaujina logotipus, atrodo, juos supaprastina. Specialistai aiškina, kad tai vyksta dėl daugybės priežasčių, tačiau atkreipia dėmesį, jog vartotojai prekės ženklus atpažįsta ne tik iš logotipų. Pavyzdžiui, visi žino „Adidas“ dėl trijų juostų ar „Coca-Cola“ dėl raudon...