Didžiausia Lietuvos kosmetikos gamybos bendrovė „Biok Lab“ šią savaitę sugrąžina į šalies rinką prekės ženklą „Rasa“. Tikimasi, kad ši kosmetika padės moterims ne tik pasirūpinti savo išoriniu grožiu, bet ir paskatins tvirčiau patikėti savo jėgomis. Atsinaujinusio prekės ženklo šūkis – „Viskas tavo ...
Ecodenta
7 straipsnių
Didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ (BIOK LAB) po daugiau nei dešimties metų atnaujino identiteto kryptį. Naujajame įmonės logotipe žodis „laboratorija“ pakeistas trumpesniu „lab“, o vietoj vyšninės spalvos atsirado žalia. Pasak BIOK LAB rinkodaros vadovės Ievos Čepo...
Penki garsūs šalies restoranai bei kavinės prisijungė prie lietuviškos burnos priežiūros priemonių „Ecodenta“ inicijuojamos kampanijos su šūkiu „Špinatai tarp dantų nuo šiol gerai“. „Juice room“, „Mesje skonis“, „Višta puode“, „Jurgis ir drakonas“ ir „Brooklyn Brothers“ nuo rugpjūčio vidurio į meniu...
Prekės ženklas „Margarita“ iki šiol konkuruoja su tokio paties pavadinimo kokteiliu, sako „BIOK laboratorijos“ rinkodaros vadovė Ieva Čepononė. Per 30 bendrovės veikimo metų „Margaritai“ nepavyko nurungti žinomo kokteilio – „Google“ vaizdų skiltyje pirmiausia galima rasti gėrimų, picos ir tik tada v...
Pasaulyje garsūs prekės ženklai atnaujina logotipus, atrodo, juos supaprastina. Specialistai aiškina, kad tai vyksta dėl daugybės priežasčių, tačiau atkreipia dėmesį, jog vartotojai prekės ženklus atpažįsta ne tik iš logotipų. Pavyzdžiui, visi žino „Adidas“ dėl trijų juostų ar „Coca-Cola“ dėl raudon...
Didžiausias lietuviškos kosmetikos gamintojas „BIOK laboratorija“ tris prekės ženklus – „Aras“, „Rasa“ ir „Biok Dermatology“ – keičia į vieną tarptautinį – „Kilig“.
Didžiausia Lietuvos kosmetikos gamybos bendrovė „BIOK laboratorija“ pernai pasiekė 7,5 mln. eurų apyvartą, arba 13 proc. daugiau nei pernai. Dvigubai per metus išaugęs eksportas sudarė 15 proc. bendrų pardavimų, o daugiau nei 90 proc. produkcijos į užsienį išvažiuoja su nuosavais prekių ženklais: „E...