Nuotolinio ugdymo metu įvertintos skaitmeninės mokymosi priemonės užmirštos nelieka ir sugrįžus į mokyklos suolą, rašoma pranešime spaudai. Įmonės „Ateities pamoka“ atlikta mokytojų apklausa patvirtina, kad net 98 proc. mokytojų šias priemones ir toliau aktyviai naudoja savo pamokose.
Edgaras Jasalinis
6 straipsnių
Ilgiau nei metus Lietuvoje trunkantis nuotolinis ugdymas pakeitė pedagogų darbo metodiką, pakoregavo įprastą mokymosi ritmą. Tačiau skaitmeninių mokymosi platformų statistika rodo, kad mokyklų bendruomenė itin greitai prisitaikė prie pasikeitusių sąlygų.
Daliai Lietuvos pradinių klasių moksleivių sugrįžus į mokyklas, nuotolinio mokslo metu skaitmeninių mokymosi priemonių naudojimas nesumažėjo. Tai, kad šios priemonės yra tapusios neatsiejama mokymosi proceso dalimi, patvirtina net 83 proc. pradinių klasių mokytojų, rodo įmonės „Ateities pamoka“ atli...
Net 93 proc. Lietuvos pedagogų įsitikinę, kad naujais mokslo metais sprendimą dėl ugdymo įstaigose naudojamo skaitmeninio mokymosi turinio turi priimti mokyklos bendruomenė, rodo TAMO grupės atlikta apklausa.
Vis dar išliekant neaiškiai naujų mokslo metų organizavimo tvarkai, švietimo ekspertai įsitikinę: iš anksto reikia ruoštis kombinuoto ugdymo scenarijui. Jie teigia, kad sklandžiam tokio ugdymo procesui užtikrinti reikalingas integralus technologinis sprendimas mokykloms.
Šalyje prasidėjęs nuotolinio ugdymo procesas įvedė sumaišties: elektroninės mokymosi sistemos patyrė perkrovas. TAMO grupė susidūrė su 10 kartų didesniais nei įprasta srautais, patyrė trikdžių, tačiau jie – jau sprendžiami. Elektroniniams dienynams patiriant perkrovas, TAMO teko optimizuoti sistemą....