Baltijos šalių gyventojų apklausa rodo ryškų pokytį Lietuvos gyventojų įpročiuose ieškant akcijų parduotuvėse – daugiausia žmonių pasiūlymus medžioja mobiliosiose programėlėse, antras populiariausias pasirinkimas – prekybos tinklų portalai. Vienas iš šios tendencijos variklių – didesnis jaunų žmonių...
Edita Asakavičienė
4 straipsnių
Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose, todėl marketingo skyriai jam ruošiasi iš anksto – spalio 11–12 dienomis internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamas ren...
2022-aisiais lietuviai susidūrė su didžiausia infliacija per pastaruosius tris dešimtmečius. Kuriuose sektoriuose kainų augimas atsiliepė stipriausiai? Ką pirkdami vartotojai buvo labiausiai linkę keisti savo įpročius? Kokių taupymo taktikų jie griebiasi? Ir kas jiems bus aktualu šiemet: žema kaina,...
Gyventojų kišenes tuština ir emocinė infliacija: įsibaiminę skaičiuoja, kad kainos augo ženkliau (8)
Kainų augimas kardinaliai pakeitė vartotojų įpročius – net 9 iš 10 žmonių pradėjo žvalgytis nuolaidų, atsisakoma prabangos prekių ir įvairių paslaugų. Tyrimo duomenys parodė, kad gyventojai jaučia ir emocinę infliaciją, kuri, kaip teigiama, yra dvigubai didesnė nei faktinė, skelbė LNK žinios.