Patarimų gyventojams, kaip sutaupyti, netrūksta, tačiau specialistai atkreipia dėmesį, kad nors verslui galima pritaikyti panašius dėsnius, pavyzdžiui, įvertinti kelių konkurentų pasiūlymus, tačiau reikėtų įvertinti ir daugiau galimybių prekės ir paslaugas įsigyti pigiau.
Edmundas Piesarskas
3 straipsnių
Pastarąjį mėnesį Vilniuje savo veiklą pradėjo du dideli prekės ženklai: baldų prekybininkas „IKEA“ ir drabužių tinklas „H&M”. Prekės ženklų ir rinkodaros specialistai juokauja, kad dabar Lietuvoje trūksta nebent prabangių automobilių „Aston Martin“ ar „Ferrari“ atstovybių, nes visą kitą galima pirkt...
Nesusituokę žmonės nuosavus būstus keičia rečiau nei šeimas sukūrę žmonės, rodo „Swedbank“ užsakymu „Spinter tyrimų“ šiemet atlikta apklausa. Finansinių konsultacijų bendrovių atstovai teigia, jog neįsipareigoję žmonės prisitaiko būstą savo poreikiams, o sukūrus šeimą poreikiai nuolat keičiasi, todė...