Kokiomis Kalėdų dovanomis savo artimuosius pradžiugins interneto pirkėjai ir kiek joms skirs lėšų? Kalėdinius planus atskleidė „Pigu.lt“ apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 11 tūkstančių šio e. prekybos centro lankytojų Baltijos šalyse ir Suomijoje. Lietuvoje į klausimus atsakė daugiau nei 3,4 tū...
el. prekyba
47 straipsnių
Elektroninės prekybos sėkmė jau nebepriklauso vien tik nuo unikalių prekių asortimento ar konkurencingos kainos. Vis didesnį vaidmenį klientų pasitenkinime ir verslo augime vaidina logistika ir pristatymo metodai. Ar pirkėjas sugrįš į e. parduotuvę, šiandien gali priklausyti ne tik nuo to, ar siunta...
Vidurio ir Rytų Europos (toliau – VRE) e. prekybos augimo tempai lenkia Vakarų Europą. Dinamiškas regionas tampa tikra aukso kasykla verslams, siekiantiems plėsti savo veiklą ir pasiekti naujus klientus. Išnaudoti milžinišką potencialą gali ir lietuviai.
Logistika atlieka didžiulį vaidmenį plečiant elektroninės prekybos verslą visame pasaulyje. Atsargų, siuntimo ir klientų pasitenkinimo valdymas tarpvalstybiniu mastu gali kelti daug iššūkių, ypač kai bandoma išlaikyti efektyvumą ir greitį. Čia į pagalbą ateina „One Fulfillment by Allegro“. Šiandien ...
Nuo spalio 14 dienos Baltijos šalių e. komercijos lyderės „PHH Group“ ir jai priklausančio e. Prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovo pareigas eis Vytautas Romeika.
Inovacijų agentūros atstovės teigimu, e. prekyba visame pasaulyje jau kurį laiką išgyvena spartų augimą ir jis tikrai nemažės. Tai lemia ir skatina aibė veiksnių, todėl verslai vis dažniau keliasi į skaitmenines platformas ir siekia vystysi būtent e. komerciją. Tačiau sėkminga e. prekyba galima tik ...
Dauguma Lietuvos e. komercijos įmonių tik mūsų šalies rinka apsiriboti nenori ir arba siekia žengti į platesnius vandenis, arba jau vykdo veiklą užsienio šalyse. Visgi, siekdami tarptautinės plėtros, e. prekybos atstovai neretai susiduria su tam tikrais iššūkiais. Vienu iš jų tampa prisitaikymas pri...
Nuo prekybos starto 1993 metais laidiniais telefonais ir kavamalėmis iki didžiausio „Pigu.lt“ Marketplace. pardavėjo titulo smulkios buitinės technikos kategorijoje šiemet. Tokį kelią nuėjo įmonė „Trajektorija“, per e. prekyvietę dabar sėkmingai prekiaujanti visose Baltijos šalyse ir Suomijoje.
Atsižvelgdama į kasmet itin sparčiai augantį elektroninės prekybos sektorių, Inovacijų agentūra kviečia smulkiuosius ir vidutinius šalies verslininkus dalyvauti nemokamose e. komercijos dirbtuvėse „e.comGO“. Ketvirtą kartą vyksianti programa kasmet sulaukia vis didesnio susidomėjimo, gerosiomis prak...
„E-komercijos žvaigždė 2024“ – pirmoji apdovanojimų platforma, skirta įvertinti geriausias internetines parduotuves Baltijos šalyse. Paraiškos jau priimamos. Dalyviai jas gali teikti iki 2024 m. balandžio 8 d. internetu adresu balticecommercestar.com. Laimėtojai bus paskelbti 2024 m. gegužės 24 d. E...
Ilgas stoviniavimas prie paštomato suvedinėjant siuntos gavėjo adresą ir kitus duomenis ranka, pasak „Venipak“ technologijų vadovo Konstantino Fedorcovo, yra atgyvenusi, nors rinkoje vis dar paplitusi, praktika. Pasak eksperto, ją keičia QR kodai, kuriami kiti vartotojo patirtį gerinantys sprendimai...
Į viešumą nutekėjo prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjo Jacko Ma vidinis pranešimas kompanijos darbuotojams.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Diskusijoje „Atlas VPN” marketingo vadovas Gediminas Galkauskas, „MISHKAY Biotech” įkūrėjas Tomas Varnas ir „Orbio World” įkūrėjas Andrius Valatka kalbasi apie efektyviausius būd...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „Ness Solutions” vadovas Janis Karans pasakoja apie skirtingų kanalų panaudojimą e. komercijos rinkodaroje.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „APG Media” vadovas Aurimas Paulius Girčys pasakoja, kaip pasinaudoti dirbtiniu intelektu auginant el. prekybą.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Smaily” vadovas ir įkūrėjas Erkki Markus pasakoje apie klientų segmentaciją ir personalizaciją verslas-verslui ir verslas-klientui rinkoje.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Klix” augimo vadovas Andrius Bolšaitis pasakoja apie tendencijas interneto prekyboje ir kaip elgtis šiuolaikinėje prekybos erdvėje.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „BNM Finance” operacijų vadovė Gerda Butkevičiūtė pranešime pasakoja apie el. prekybos finansų valdymą.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „1StopVAT” netiesioginių mokesčių vadovė Rūta Švobienė dalijasi žiniomis apie el. prekybos apmokestinimą.