Elektroninė prekyba pastaraisiais metais augo neįtikėtinu tempu ir jos populiarumas tęsiasi. Besibaigiant šiems metams, pats laikas įvertinti, kokios tendencijos vyravo ir kaip šis segmentas plėtosis ateityje.
elektroninė komercija
7 straipsnių
Šiame dirbtinio intelekto ir skaitmenizacijos pažangos amžiuje vis dar stebimas žymus atotrūkis tarp vyrų ir moterų, kuriančių ar vystančių savo verslą elektroninėje erdvėje. Pasaulio banko pateikta statistika rodo, kad išsivysčiusios šalyse e-prekybą vykdo 42% moterų, tačiau mažiau išsivysčiusiose ...
Daugumos elektronine komercija užsiimančių verslų tikslas yra plėstis tarptautinėse rinkose. Tačiau tam labai svarbu suprasti, kokiais įrankiais naudotis, kaip pasiruošti ir prisitaikyti prie skirtingų rinkų ir jų pokyčių. Patarimais verslininkams pasidalino „Makes You Local“ atstovas Donatas Gudeli...
Paskelbti pirmieji visų Baltijos valstybių elektroninės prekybos apdovanojimai „E–komercijos žvaigždė 2024“. Jais siekiama įvertinti geriausias internetines parduotuves Baltijos šalyse. Dalyvių paraiškos jau priimamos, o laimėtojai bus paskelbti šių metų gegužės 24 d.
Pasaulis sparčiai juda į skaitmeninę erą, kur elektroninė prekyba yra neatsiejama kasdienio gyvenimo dalis. Nuo mažų nišinių parduotuvių iki tarptautinių prekybos gigantų – internetinės parduotuvės siūlo vartotojams prieigą prie plačios produkto asortimento ir galimybę taupyti laiką bei pinigus.
Prognozuojama, kad 2023 m. trečiųjų šalių logistikos (3PL) rinkos pajamos pasieks 1,27 trln. JAV dolerių. Prie spartaus kompleksinės logistikos rinkos augimo smarkiai prisidėjo išaugęs el. komercijos sektorius, kuris padidino siuntų valdymo paslaugų aktualumą bei aukštus vartotojų lūkesčius tikintis...
Pirkti ne fizinėje, o elektroninėje parduotuvėje – įprastas dalykas daugybei lietuvių. Tačiau kuri elektroninė parduotuvė gali būti pavadinta Lietuvos mylimiausiąja? Tą jau greitu metu padės išsiaiškinti prasidėję Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimai.