Nors elektroninės prekybos Baltijos šalyse augimas itin spartus, tačiau vis dar esama daug jos plėtros galimybių. Kaip nugalėti kylančius iššūkius ir pasinaudoti technologijų ir eksporto galimybių pranašumais? Atsakymų į šiuos klausimus diskusijoje „E. prekybos augimo vadovas: įdarbinimas, technolog...
elektroninė prekyba
143 straipsnių
Kepurės su užrašu „Make America Great Again“, šalia – dėlionė su Černobyliu, tokias prekybos platformos „Pigu.lt“ siūlomų prekių reklamas užfiksavęs komunikacijos ekspertas Donatas Kuras kelia klausimą, ar jų rodymas dabartinėmis aplinkybėmis tinkamas vertinant kontekstą. Pigu.lt atkreipia dėmesį, k...
„Pigu.lt“ didžiausia Lietuvos elektroninė parduotuvė, veikianti keturiose rinkose ir keletą paskutinių metų nedžiuginanti savo akcininkų. 2023 metų kovo 31 dieną pasibaigusiais finansiniais metais nuostoliai augo 40 proc. iki 27,6 mln. eurų. Šie finansiniai metai dar nesibaigė.
Penkeri COVID–19 metai. Negrįžtami pokyčiai, kuriuos atnešė pandemija: kai ko net įsivaizduoti negalėjome (15)
„Jau niekada nebebus taip kaip anksčiau“ – ši frazė ypač dažnai skambėjo per pandemiją ir dalimi atvejų pasiteisino. Koronavirusas „padovanojo“ galimybę daliai žmonių dirbti nuotoliu, įtvirtino elektroninę prekybą ir maisto užsakymų galimybes. „Delfi“ apžvelgia, ką versle ir darbo rinkoje pandemija ...
Dažnas verslas ieško galimybių prekiauti globaliai, tačiau, galimai, neįvertina, kas slypi čia pat, kaimynystėje. Norint eiti į plačius vandenis, reikalinga solidi patirtis ir atitinkamai didesnis finansinis bagažas, tai yra, visapusiškas pasirengimas susidurti su įspūdinga konkurencija. Kodėl mažes...
Elektroninei prekybai neprarandant savo populiarumo vis daugiau verslų skirtingose šalyse plečiasi į užsienį. Tačiau kam to reikia, jeigu puikiai sekasi prekiauti vietinėje rinkoje? Specialistai sako, kad dažnu atveju el. prekybos plėtra beveik neišvengiama, jeigu norisi pritraukti naujų klientų ar ...
Šalies verslai vis sparčiau ir drąsiau žengia už Lietuvos ribų ir siūlo savo produkciją užsienio rinkose. Sėkmės atveju įmonėms ne tik pavyksta įsitvirtinti, bet ir užsitikrinti lyderystę. Tą puikiai iliustruoja natūralių ir ekologiškų prekių tinklo „Livin“ plėtra kaimyninėse Baltijos šalyse – Latvi...
Elektroninės prekybos įmonėms jau greitai teks atsisakyti perteklinių pakuočių su burbuline plėvele ar kitomis užpildomosiomis medžiagomis, o viešbučiuose ir restoranuose vienkartinius šampūno buteliukus bei maisto indelius pakeis daugkartinio naudojimo talpos. Tačiau tai – tik dalis pokyčių, kuriuo...
Kinija vis labiau dominuoja prekyboje – „TikTok“ parduotuvė JAV nušlavė gerai žinomas konkurentes (2)
Dar 2023 metais buvo pristatyta Lietuvoje mažai žinoma „TikTok“ parduotuvė neilgai trukus išsprogo internetinėje prekyboje – bent jau Jungtinėse Valstijose. Čia „TikTok“ prekyvietė, pasirodo, aplenkė net tokias mažmeninės prekybos milžines kaip „Shein“ ir „Sephora“. Kinijos elektroninės prekybos pla...
Dar geresnė vartotojų patirtis ir naujos pardavimų aukštumos. Tai buvo būdinga e. komercijos verslo lyderiams 2024 metais. Akivaizdu, kad pirkėjams naudotis e. prekybos platformomis tampa vis patogiau ir įprasčiau. Tačiau verslams šių metų patirtis buvo ne tik pasiekimai ir rekordai, bet ir nauji iš...
Baltijos šalių gyventojai prisijaukino vakarietiškas apsipirkimo tradicijas: prekybininkai pastebi, kad Juodojo penktadienio išpardavimų savaitė jau kelintus metus iš eilės tampa bene didžiausiu apsipirkimo įvykiu Baltijos šalyse, stipriai konkuruodama ir su kalėdinio laikotarpio pardavimais, rašoma...
Elektroninė prekyba pastaraisiais metais augo neįtikėtinu tempu ir jos populiarumas tęsiasi. Besibaigiant šiems metams, pats laikas įvertinti, kokios tendencijos vyravo ir kaip šis segmentas plėtosis ateityje.
Elektroninė prekyba pastaraisiais metais išgyveno įspūdingą revoliuciją ir toliau sparčiai auga, iš tradicinių parduotuvių perimdama vis daugiau klientų. Kartu šioje srityje auga ir konkurencija, o sėkmės siekiantiems verslams nebepakanka tradicinių rinkodaros priemonių. Šiandien vartotojas apsipirk...
Socialiniai verslai dažnai susiduria su iššūkiu, kaip pasiekti tikslinę auditoriją, tačiau tam gali padėti e. komercija. Su kuo tenka susidurti, ką pravartu žinoti, laidoje „Delfi diena“ papasakojo socialinio verslo „Our pocket hero“ įkūrėja Simona Koncytė ir įmonės „Makes you Local“ vadovas Donatas...
Matyt, jau teko girdėti, kad kažkokie nenaudėliai „Pigu.lt“ platformoje pabandė parduoti prekes su draudžiama sovietine simbolika? Suošė, subangavo internetas, o policija pranešė pradėsianti tyrimą. „Pigu.lt“ teisinasi, tačiau ar jie išvis čia „prie ko“?
Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ pristatė naują lojalumo programą „Draugystė“, galiojančią tiek fizinėse vaistinėse, tiek perkant internetu. Vaistinių tinklo teigimu, tai pirmas šalies mažmeninėje farmacijos rinkoje realiai įgyvendintas omnichannel (daugiakanalės prekybos) projektas, rašoma pr...
Elektroninė prekyba verslininkams ir klientams padeda atrasti vieniems kitus net tolimiausiuose pasaulio kampeliuose. O daugelis verslų plėsdami veiklą bent susimąsto apie prekybą užsienio rinkose. Deja, šis noras nėra taip paprastai įgyvendinamas, kaip norėtųsi, net ir pradėjus siųsti prekes į užsi...
Bendrasis gaminių saugos reglamentas – BGSR – šiuo metu e-komercijai reikšmingiausias Europos Sąjungos (ES) paskelbtas reguliavimas nuo BDAR laikų. Kol kas informacijos apie ją viešojoje erdvėje nėra tiek daug, kaip norėtųsi, o tai rodo, kad e-verslas, kuriam ir svarbios naujos taisyklės, žino per m...
Naujausi Interneto vartotojų tyrimo duomenys atskleidžia – net du iš trijų Lietuvos gyventojų internetu apsiperka bent kartą per mėnesį, o kai kurie – dar dažniau. Ekspertų teigimu, šiandien e. prekybos skverbtis siekia net 95 proc. Tad kaip kinta vartotojų elgsena ir ko nori šiuolaikinis pirkėjas?
Maisto ir kitų prekių pristatymo platformą „LastMile“ ketinama perleisti valdyti kitai antrinei „Iki Lietuva“ įmonei „Spartuolis“. Šiuo metu ją valdo „Greituolis“. „Iki“ paaiškino, ar vartotojai dėl to pajus kokių nors pokyčių.