Elektroninis sportas arba e-sportas kasmet prie ekranų pritraukia milijonus fanų iš viso pasaulio. 2020 m. virtualius žaidimų turnyrus ir čempionatus reguliariai stebėjo 223 mln. žmonių. Technologijų ekspertai dalinasi įžvalgomis, kodėl e-sporto rinka taip sparčiai auga.
Elektroninis sportas
5 straipsnių
Elektroninis sportas arba kitaip esportas yra viena sparčiausiai augančių pramogų sričių pasaulyje. Analitikai daugmaž sutaria, kad 2020 metais pajamos iš esporto visame pasaulyje pasiekė milijardą JAV dolerių. Tuo pačiu, esportas jau kurį laiką nebėra išskirtinai internetinės erdvės fenomenas, skel...
Elektroninio sporto (e-sporto, arba kompiuterinių žaidimų varžybų) žaidėjai iš namų pasiekia didžiules gerbėjų minias. Įprasto sporto organizacijų vadovai nori sekti jų pavyzdžiu.
Spalio 29 dieną 9 valandą ryto atsidarę „Litexpo“ rūmai sutraukė tūkstantines minias žaidimų mylėtojų į antrus metus iš eilės vykstančią žaidimų kultūros parodą „GameOn“.
Vaizdo žaidimams tampant vis didesne mūsų kasdieninio gyvenimo dalimi, keičiasi ir kitos gyvenimo sferos. Pasaulyje vis garsiau skamba elektroninio sporto renginiai surenkantys tūkstantines žiūrovų minias, o didžiausių turnyrų transliacijos sutraukia milijonus žmonių prie kompiuterių ir televizijos ...