Valstybės duomenų agentūrai paskelbus statistiką, rodančią, kad kelių transporto įmonės praėjusiais metais ir krovinių vežė daugiau, vežėjų atstovai kraipo galvomis ir sako, kad realybė absoliučiai priešinga – 2023-ieji buvo ypač blogi, ir nėra priežasčių manyti, kad šiemet bus geriau.
Erlandas Mikėnas
44 straipsnių
Naujos kartos išmaniuosius tachografus savo automobiliuose įsidiegti įpareigoti vežėjai teigia, kad šiam pokyčiui nebuvo pasiruošta. Visų pirma, rinkoje trūksta pačių prietaisų, o krovinių vežimas be jų, gali užtraukti dideles baudas. Be to, kyla abejonių ir dėl saugumo – tachografuose esą slypi kon...
Pervežimo paslaugų kainos nuo liepos didės, įspėja kai kurie vežėjai. Jie pasakoja, kad jiems kaštus šiuo metu ypatingai augina rekordinės degalų kainos bei didėjanti infliacija. Prognozuojama, kad pervežimai gali brangti penktadaliu ir daugiau, o tai įtakos turės tiek galutinėms maisto, tiek teksti...
Pradėjus veikti paskelbtoms sankcijoms Rusijai, Lietuvos vežėjai traukiasi iš šios rinkos. Visgi jie neatmeta, kad atsinaujinus Vakarų Europos prekybiniams santykiams su šia rinka, jie taip pat čia sugrįš. Sankcijos skaudžiai kirs ir Lietuvoje veikiančioms transporto įmonėms, jos ieško naujų rinkų, ...
Lietuvoje veikiančias transporto ir statybų įmones palieka vis daugiau ukrainiečių darbuotojų, kurie ryžtasi stoti į karą tėvynėje. Kiti iš karo niokojamos Ukrainos stengiasi čia atsivežti savo artimuosius. Sektorių atstovai tikina, kad dėl karo Lietuvos verslas susidurs su dar didesniais darbuotojų...
Rusijai ketvirtadienį užpuolus Ukrainą, Baltarusijos pasienio ir muitinės tarnybos galbūt pradėjo blokuoti Ukrainos vežėjų patekimą į šalį, teigia Lietuvos mažų ir vidutinių vežėjų konfederacijos (LMVVK) prezidentas Erlandas Mikėnas.
Rusijai ketvirtadienį pradėjus karinius veiksmus prieš Ukrainą, Lietuvos verslo atstovai sako neturintys darbo karo sąlygomis patirties ir matantys nemažai rizikų, tačiau BNS kalbinti šalyje dirbantys verslininkai teigia kol kas neketinantys trauktis, nors dvi bendrovės patvirtino laikinai sustabdži...
Po dvejų metų tarptautiniai krovinių vežėjai naujuose vilkikuose privalės įdiegti naujausios kartos išmaniuosius tachografus, skelbia Europos Komisija (EK). Didieji vežėjai naujovę vertina teigiamai, tačiau smulkesni vadina katastrofa.
Situacija Lietuvos transporto sektoriuje yra kritinė dėl vilkikų vairuotojų trūkumo. Transporto įmonės masiškai keliasi į Lenkiją, kur vairuotojų įdarbinimo galimybės paprastesnės, o procedūros – trumpesnės, pranešime spaudai tvirtina Lietuvos mažų ir vidutinių vežėjų konfederacija.
Šių metų kovo 3 dieną įsteigta asociacija Lietuvos mažų ir vidutinių vežėjų konfederacija (LMVVK), apjungė virš 100 vežėjų. Mažos ir vidutinės įmonės sudaro didžiąją dalį visų šalies vežėjų, rašoma pranešime spaudai.
Praėjusią savaitę vykusiame vežėjų asociacijos „Linava“ prezidiumo posėdyje priimti sprendimai stabdyti draudimo bendrovės steigimą.
Lietuvos bankas yra pozityviai nusiteikęs dėl Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacijos „Linava“ kuriamos draudimo bendrovės, kur šiuo metu asociacija atlieka akcininkų struktūros pakeitimus, praneša „Linava“.
Ilgųjų reisų vairuotojais dirbantys lietuviai, vežantys pavojingus krovinius, privalo išlaikyti ir specialų egzaminą. Šį egzaminą privalo išlaikyti ir iš trečiųjų šalių atvykę ir vairuotojais dirbti norintys piliečiai. Tačiau egzaminas – lietuvių kalba, tad į jį keliaujama su vertėjais. Vairuotojų t...
Europos Parlamento (EP) trečiadienį atidėtas Mobilumo paketas yra bandymas išstumti iš rinkos Lietuvos vežėjus, sako premjeras. Pasak Sauliaus Skvernelio, toks paketas, koks siūlomas dabar, smarkiai paveiktų Lietuvos bendrąjį vidaus produktą (BVP).
Mūšis dėl tūkstančių Lietuvos vairuotojų: tarp didesnių algų paslėpta milijardinė žala Lietuvai (725)
Diskusijų epicentre – Europos Parlamente (EP) svarstomas Mobilumo paketas. Į priešingas stovyklas pasidalinę ir europarlamentarai, ir vežėjai, ir vairuotojai. Kol vieni aiškina, kad Lietuvą dėl naujų įstatymų ištiktų rimti ekonominiai sunkumai, kita pusė akcentuoja prastas darbuotojų darbo sąlygas, ...
Augant nerimui dėl galimo kietojo „Brexit“ – galimo Jungtinės Karalystės pasitraukimo iš Europos Sąjungos (ES) be sutarties – Lietuvos vežėjai nuogąstauja, kad tai gali neigiamai atsiliepti jų verslui. BNS kalbinti ekspertai pabrėžia, kad Jungtinės Karalystės muitinė yra visiškai nepasiruošusi kieta...
Nuo 2021 metų norima pereiti nuo vinječių sistemos prie tokio kelių apmokestinimo, kuris priklausytų nuo sunkiasvorio automobilio nuvažiuoto atstumo. Skaičiuojama, kad naujos sistemos diegimas gali atsieiti 130 mln. eurų, o naujas apmokestinimas gali padidinti ir vežamos produkcijos savikainą. Vežėj...
Kitą savaitę Trišalė taryba dar kartą – tikėtina, jau paskutinį kartą – spręs, kiek nuo kitų metų didinti minimalų darbo užmokestį (MMA). Profsąjungų atstovai žada ir toliau laikysis pozicijos, kad ji turi siekti 450 eurų, tuo metu darbdavių bei Vyriausybės atstovai galutinių pozicijų neatskleidžia.
Lietuvoje sparčiai augančioms vairuotojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kainoms įtakos turi ir nemažėjantis nesidraudžiančių vairuotojų skaičius bei jų sukeliamos žalos, kurios kompensuojamos visų sąžiningai apsidraudusiųjų lėšomis.
Pakelti tolimųjų reisų vairuotojų bazinį atlyginimą ir sumažinti „Sodros“ mokesčiais neapmokestinamų dienpinigių dalį – tokį pasiūlymą šį pavasarį iškėlė krovininio autotransporto darbuotojų profsąjunga „Solidarumas“.