Greitai besikeičianti skaitmeninio marketingo aplinka specialistams iššūkį, kaip nepraleisti svarbiausių socialinių tinklų atnaujinimų, algoritmų pasikeitimų, turinio formato tendencijų bei kaip išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) šeštus metus iš eilės organiz...
Ernestas Kačerauskas
13 straipsnių
Kosminės „Pigu“ grupės ambicijos: vos vienas sprendimas lėmė milžinišką klientų pasitenkinimo šuolį (2)
Ir rinkos lyderiai gauna pylos. Štai „LiMA Day“ konferencijoje pastebėta: Pigu.lt socialiniuose tinkluose nekuria unikalaus prekės ženklo veido ir atrodo blankiai, nors galėtų sau leisti daug daugiau. Auč, sako Pigu.lt marketingo vadovas Ernestas Kačerauskas ir šypteli: „Vadinasi, lieka tik papasako...
Koks gi švenčių laukimas be dovanų!? Besiruošiant šventiniam laikotarpiui išskirtinio turinio platforma „Delfi Plius“ ir prekybos centras internete „Pigu.lt“ skelbia kalėdinę akciją, kurios metu įsigijus „Delfi Plius“ metinę prenumeratą už specialią 20 eur kainą, dovanų gausite net 20 PiguEurų, kuri...
Chaosas tiekimo grandinėje varo iš proto: mėnesiais vėluojančios prekės brangsta arba tampa deficitinėmis (67)
Jei pandemijos pradžioje Lietuvos parduotuvių lentynose deficitinėmis prekėmis buvo tapusios medicininės kaukės ir dezinfekcinis skystis, dabar jaučiamas kasdienių ir sezoninių prekių trūkumas. Dėl chaoso tiekimo grandinėse prekės stringa, o transportavimas brangsta kartais. Visa tai nugula ir ant v...
Nuo liepos 1-osios parduotuvėse įsigaliojo Civilinio kodekso pakeitimai, kuriais remiantis, pardavėjas, skelbdamas nuolaidas, pirkėją privalo informuoti apie žemiausią prekės kainą, buvusią per 30 dienų laikotarpį. Pranešama, kad šios taisyklės nepaisius, prekybininkų laukia tūkstantinės baudos.
Prekybos centras internete „Pigu“ užfiksavo naują visų laikų ne kalėdinės prekybos rekordą. Trijose Baltijos šalyse veikiančioje platformoje per dieną buvo parduota prekių už 1,21 mln. eurų. Birželio 29 dieną pirkėjai Lietuvoje įsigijo prekių už 641 tūkst. eurų, Latvijoje – už 374 tūkst. eurų, Estij...
Pandemijos metai elektroninėms parduotuvėms atnešė milžiniško augimo šuolį ir dar labiau sustiprino konkurenciją – žmonės ieškojo, kur apsipirkti internete tiek vietinėse e-parduotuvėse, tiek pas tarptautinius žaidėjus. Tačiau ar rinkoje visiems užteks vietos ir ką pasirinks pirkėjai? LOGIN laidoje ...
„Pigu“ prekybos centras internete ėmė bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“, kurios įkūrėjas Nerijus Mikalajūnas pradėjo vadovauti „Pigu“ grupės komunikacijai.
LOGIN 2021. E.pardavimai užvaldė vartotoją, tačiau ką daryti pardavėjui, kad išlaikyti jo dėmesį? (3)
E.komercija ir pokytis, kuris joje įvyko per pastaruosius metus, yra pokytis ne tik prekyboje, bet ir žmonių galvose, rinkodaroje, logistikoje ir kitose srityse. Inovuoti ir greit galvoti bei priimti netradicinius sprendimus buvo priversti visi rinkos dalyviai. „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas Ernestas ...
Jauna moteris, užsukanti ne vieno, o dažnai bent kelių pirkinių – štai toks bene populiariausio prekybos centro internete pagrindinio pirkėjo portretas. Pigu.lt rinkodaros vadovas Ernestas Kačerauskas pasakoja apie pardavimų sprogimu tapusią pandemiją: pastovių pirkėjų ratas viršijo milijoną. Ar kor...
Sparčiai auganti ir savo inovatyviu požiūriu į verslą pasižyminti „Pigu.lt“ šiais metais prisideda prie LOGIN festivalio draugų ir dovanos žiūrovams net keturias turinio sesijas renginyje „LOGIN Game changers powered by Pigu.lt“.
„Pigu.lt“ prekybos centras internete paskutinius metus itin sparčiai auga ir didina e. prekybos platformoje prekiaujančių parduotuvių skaičių. Tai sąlygoja poreikį naujoms pozicijoms daugelyje padalinių, ypač rinkodaros ir komunikacijos komandoje. Tad prie komunikacijos komandos prisijungė Asta Braz...
Amerikiečių elektroninės prekybos įmonei „Amazon“ stiprinant pozicijas Lenkijoje, elektroninės prekybos projektų vadovas Aurimas Šinkevičius sako, kad tai gali būti naudinga pirkėjams Lietuvoje. Savo ruožtu „Pigu“ ir „Varlė“ vadovai teigia konkurento nebijantys ir vardija savo privalumus.