Jei dirbate B2B, tai yra, verslo verslui srityje, turbūt pastebite, kad pirkėjų elgesys vis labiau keičiasi. „Mes turime neišvengiamai prie to adaptuotis. Manome, kad žinome, ko nori mūsų tikslinis pirkėjas ir tai mus dažnai veda prie klaidingų išvadų. O kai manome, kad žinome geriau nei patys pirkė...
Full Digital
6 straipsnių
Integruotos komunikacijos agentūros „Publicum“ vykdantysis direktorius Tadas Valančius, skaitęs pranešimą konferencijoje „Full Digital“, priminė – norint efektyvaus PR, kitaip tariant, viešųjų ryšių, vien sėdėti prie kompiuterių nepakaks. Tad ko reikia, kad jie iš tikrųjų būtų veiksmingi?
Draugystės ar net romantinių santykių su robotais užmezgimas – populiarus mokslinės fantastikos filmų ar knygų siužetas. Tačiau skaitmeniniai draugai jau tampa ir mūsų pasaulio realybe. Kaip tai veikia, savo kailiu nusprendė išbandyti „Havas Creative Vilnius“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius, pri...
„Full Digital” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Monika Radzevičiūtė kalba apie marketingą socialiniuose tinkluose.
„Full Digital” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Jono Valatkevičiaus paskaita apie tikslines auditorijas.
„Full Digital” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Eksperto Edgaro Petručionio pranešimas apie verslo ir klientų santykius.