After the massive success of the “Vilnius – the G-spot of Europe” campaign, the Lithuanian capital is following its own footsteps and launching a new campaign, titled “Vilnius: Amazing Wherever You Think It Is.” The campaign, which has a goal to celebrate all the amazing aspects of the city, is aime...
G-spot of Europe
15 straipsnių
„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius - amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai, rašoma pranešime spaudai.
Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) pripažinta geriausia. Toks įvertinimas antradienio vakarą paskelbtas Londone įvykusiuose prestižiniuose tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“. Geriaus...
Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) pripažinta geriausia.
„Go Vilnius” vadovė Inga Romanovskienė: reikia suprasti, kad tam tikri sprendimai gali patikti ne visiems (26)
Išgirdę žodžius „Vilnius – G spot of Europe“ netrunkame prisiminti šią ne tik lietuvių, bet ir viso pasaulio dėmesį prikausčiusią kampaniją, nors ji vyko daugiau nei prieš metus. Šiems ir kitiems drąsiems projektams startą davė Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė ...
Išgirdę žodžius „Vilnius – G spot of Europe“ netrunkame prisiminti šią ne tik lietuvių, bet ir viso pasaulio dėmesį prikausčiusią kampaniją, nors ji vyko daugiau nei prieš metus. Šiems ir kitiems drąsiems projektams startą davė Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė ...
Praėjusiais metais didelį susidomėjimą užsienyje sukėlusi Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – The G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) toliau raško vaisius – prestižiniuose tarptautiniuose kelionių ir turizmo apdovanojimuose pateko į penkių finalininkų sąrašą geriausių...
Tarptautiniuose naujienų ir analizės centro „Emerging Europe“ apdovanojimuose Vilniaus miesto turizmo ir verslo agentūra „Go Vilnius“ apdovanota už geriausią miesto užsienio investicijų skatinimo strategiją, miestas taip pat įvertintas kaip antras draugiškiausias verslui miestas regione. Turizmo kat...
Tarptautiniuose naujienų ir analizės centro „Emerging Europe" apdovanojimuose Vilniaus miesto turizmo ir verslo agentūra „Go Vilnius" apdovanota už geriausią miesto užsienio investicijų skatinimo strategiją, miestas taip pat įvertintas kaip antras draugiškiausias verslui miestas regione. Turizmo kat...
Vilniaus miesto savivaldybė socialiniuose tinkluose paskelbė kampaniją „Nedėk skerso. Nestatyk paspirtuko skersai* tako“. Komunikacijos ekspertas Arijus Katauskas sako, kad reklama iš tiesų provokuoja, yra ant ribos, bet jos kalba būtent tokia, kokią vartoja ir paspirtukininkai.
„Nuostabus senamiestis!“ „Toks žalias miestas.“ „Užupis priminė Kopenhagos Kristianiją, tik įdomesnis.“ Tokiais įspūdžiais apie Vilnių dalijosi viešnios iš Australijos, JAV, Vokietijos, Portugalijos, Ispanijos ir kitų šalių, priklausančios vienai didžiausių pasaulyje kosmopolitiškų moterų organizaci...
Нашумевшая рекламная кампания Vilnius – G-spot of Europe привлекла к Литве внимание зарубежных СМИ. Они стали писать не только о самой рекламе, но и о Вильнюсе, как городе туризма. Еще одно достижение – один из самых авторитетных рекламных журналов мира - Lürzer's Archive - выбрал эту рекламу как лу...
An advertising campaign introducing the Lithuanian capital of Vilnius as "the G-Spot of Europe" does not cross the morality line but the timing of its launch should have better considered, Lithuanian Prime Minister Saulius Skvernelis says.
Povilas Poderskis, director of administration at Vilnius Municipality, on Friday said the planned advertising campaign abroad, introducing the Lithuanian capital as "the G-Spot of Europe", is the best for the international market.
A daring ad promoting Vilnius as "the G-spot of Europe" has gone viral in recent days and may become a successful calling card of the Lithuanian capital abroad.