Gyventojų nuomonės tyrimas parodė, kad per pandemiją smarkiai išaugusi prekyba elektroninėje erdvėje, priešingai nei buvo prognozuota, pamažu traukiasi. Tam įtakos turėjo ne tik pernai ekonomiką sukrėtę reiškiniai, mano ekspertai ir pažymi, jog, vis dėlto, visiškai susitraukti elektroninė prekyba ne...
Gabrielius Bilevičius
15 straipsnių
Praėjusią savaitę startavo nauja siuntų pristatymo bendrovės „DPD Lietuva“ reklamos kampanija „Atviros durelės“, kviečianti išbandyti siuntų pristatymą per paštomatus ir pristatanti atnaujintą siuntų savitarnos platformą esiunta.lt. Kampaniją kūrė ir įgyvendina komunikacijos paslaugų agentūra „Fabul...
Pandemijos pradžioje į lietuvių gyvenimus dar stipriau įsiveržusi internetinė prekyba, panašu, iš jų nebepasitrauks. Tyrimai rodo, kad reguliarių e. parduotuvių klientų dalis, lyginant su priešpandeminiu laikotarpiu, auga, o internetu kiekvieną mėnesį apsiperka beveik pusė šalies gyventojų. Eksperta...
Elektroninės parduotuvės vadovas Lingys susiviliojo nauju sprendimu: kol kas tai bus eksperimentas (3)
Pandemijos metu suvešėjus elektroninei prekybai, apsidžiaugė ne tik patogiai prekes įsigyti galintys klientai, bet ir e-komercijos atstovai. Visgi kartu su nematytu tempu išaugusia elektronine prekyba išryškėjo ir auganti siuntinių pakuočių atliekų problema.
Tarptautinės siuntų pristatymo grupės „DPD group“ bendrovė „DPD Lietuva“ Lietuvoje šiais metais įrengs dar 70 naujų paštomatų ir investuos 1,7 mln. eurų. Jų tinklas iki metų pabaigos turėtų pasiekti 305.
Prieš didžiąsias metų šventes Lietuvoje siuntų apimtys augo labiau nei įprastai, tačiau ne visi jų pervežėjai tai sieja vien su karantinu. BNS kalbintos įmonės teigia, kad siuntų apimtys prieš šių metų šventes augo du ar tris kartus, smarkiai augo ir naudojimasis paštomatais, įmonės įdarbino daug pa...
Privataus verslo investicijos į žalumą – neatsiejamas įmonių žingsnis, siekiant pažaboti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas ir atliepti besikeičiančias vartotojų tendencijas. Net už ketvirtadalį į gamtą išmetamo CO2 atsakingas transporto sektorius kovai su klimato kaita pasitelkia aplinkai d...
Dėl šalyje paskelbto karantino užsidarius didelei daliai fizinių parduotuvių, gerokai suaktyvėjo prekyba internetinėje erdvėje – čia persikėlė dalis mažmenininkų, o joje produktus siūlantys jau ilgesnį laiką jaučia pirkėjų suaktyvėjimą. Tam įtakos turi ir Lietuvoje išvystyta paštomatų infrastruktūra...
Koronavirusas keičia kurjerių darbą – nebepristatys siuntų į kai kuriuos Europos Sąjungos valstybių regionus (3)
Nuo ketvirtadienio dėl koronaviruso (2019-nCoV) grėsmės siuntos nebėra pristatomos ir surenkamos dalyje Italijos, Austrijos, Čekijos ir Vokietijos regionų, skelbia siuntų pristatymo bendrovė „DPD Lietuva“. Kiek anksčiau šią savaitę ji ėmėsi būtinų saugumo priemonių ir Lietuvoje.
Su sausiu baigėsi ir 47-erius metus trukusi Jungtinės Karalystės (JK) narystės Europos Sąjungoje (ES). Klausimą „kas toliau“ sau uždavė daugybės sričių atstovai, o siuntų bendrovės ir jų paslaugomis besinaudojantys žmonės ir įmonės – ne išimtis.
Galėtų pasirodyti, kad impulsyvus pirkimas priklauso vien tik nuo paties pirkėjo. Tačiau tiesa ta, kad fizinių ir elektroninių parduotuvių savininkai gali jį labai paskatinti. Tai rodo ir skaičiai – atsirandant vis daugiau impulsyvaus pirkimo skatinimo strategijų didėja ir tokio apsipirkinėjimo mast...
Pasaulyje netylant kalboms apie klimato atšilimą, vis daugiau dėmesio kreipiama į ekologiją ir priemones, kaip vartoti mažiau plastiko, popieriaus ir taip apsaugoti nuo nevaldomo gamtos resursų naudojimo ir nemažėjančios taršos. Tai neaplenkia ir siuntų gabenimo verslo, kuris jungiasi prie aplinkosa...
Įprastinės rinkodaros kampanijos jau greitai gali nueiti į užmarštį – internetu prekiaujantiems mažmenininkams gali tekti keisti pardavimo strategijas dėl vadinamosios Z kartos – jaunuolių nuo 4 iki 19 metų. Pasaulyje jų, skaičiuojama, yra maždaug 2–2,5 mlrd., tad būtent jie ateityje taps pagrindini...
Lietuviai šviežius maisto produktus ir gėrimus vis dažniau užsisako internetu. 2018-aisiais taip bent kartą apsipirko maždaug kas 7-tas mūsų šalies gyventojas, o šioje srityje beveik nenusileidžiame Europos vidurkiui ir gerokai lenkiame kaimynus latvius ir estus, rodo atlikto tyrimo duomenys.
Prekių grąžinimas, perkant internetu, dažnam pirkėjui vis dar atrodo sudėtingas ir ilgai užtrunkantis procesas. Tačiau pakanka žinoti visai nedaug – ko pardavėjas gali pareikalauti ir kokias prekes grąžinti galima.