Gabrielius Bilevičius

15 straipsnių

Praėjusią savaitę startavo nauja siuntų pristatymo bendrovės „DPD Lietuva“ reklamos kampanija „Atviros durelės“, kviečianti išbandyti siuntų pristatymą per paštomatus ir pristatanti atnaujintą siuntų savitarnos platformą esiunta.lt. Kampaniją kūrė ir įgyvendina komunikacijos paslaugų agentūra „Fabul...

Pandemijos pradžioje į lietuvių gyvenimus dar stipriau įsiveržusi internetinė prekyba, panašu, iš jų nebepasitrauks. Tyrimai rodo, kad reguliarių e. parduotuvių klientų dalis, lyginant su priešpandeminiu laikotarpiu, auga, o internetu kiekvieną mėnesį apsiperka beveik pusė šalies gyventojų. Eksperta...

Paulius Viluckas

Prieš didžiąsias metų šventes Lietuvoje siuntų apimtys augo labiau nei įprastai, tačiau ne visi jų pervežėjai tai sieja vien su karantinu. BNS kalbintos įmonės teigia, kad siuntų apimtys prieš šių metų šventes augo du ar tris kartus, smarkiai augo ir naudojimasis paštomatais, įmonės įdarbino daug pa...

Galėtų pasirodyti, kad impulsyvus pirkimas priklauso vien tik nuo paties pirkėjo. Tačiau tiesa ta, kad fizinių ir elektroninių parduotuvių savininkai gali jį labai paskatinti. Tai rodo ir skaičiai – atsirandant vis daugiau impulsyvaus pirkimo skatinimo strategijų didėja ir tokio apsipirkinėjimo mast...