Rusijos pradėtas karas Ukrainoje paveikė kone visas mūsų verslo ir gyvenimo sritis, tarp jų – ir skaitmeninę reklamą. Nežinios užkluptos įmonės keitė suplanuotas kampanijas paramos Ukrainai akcijomis arba reklamas laikinai pristabdė, o karo nuotaikomis gyvenantys vartotojai gerokai daugiau laiko lei...
Gediminas Blažys
4 straipsnių
Didžiausias Baltijos šalių reklamos tinklas „Adnet Media“ keičia prekės ženklą į „Digital Matter“ ir tampa tinklalapių skaitmeniniu partneriu. Be jau rinkoje pripažintų profesionalaus reklamos plotų monetizavimo paslaugų, „Digital Matter“ nuo šiol teikia visus būtinus įrankius bei paslaugas sėkminga...
Pandemijos nulemtas verslo sąlygų neapibrėžtumas ir pasikeitę vartotojų poreikiai marketingo specialistus ir vadovus privertė pasijausti lyg grįžus į mokyklą. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kviečia vienai dienai grįžti į mokyklos laikus konferencijoje „LiMA Day Kaunas“. Konferencijos „pamokos...
Pasauliui ieškant būdų kaip kovoti su pandemijos sukelta krize, „Google“ įgyvendino paramos žiniasklaidai programą JERF (Journalism Emergency Relief Fund), skirtą padėti žiniasklaidos priemonėms, kurios savo darbu padeda visuomenei išgyventi šį laikotarpį. Didžiausias Baltijos šalyse interneto rekla...