Gediminas Galkauskas
41 straipsnių
Vienoje iš kibernetinio saugumo grupės „Nord Security“ įmonių UAB „Oversec“, vykdančioje „freemium“ principu veikiančio virtualiojo privataus tinklo (angl. virtual private network, VPN) produkto „AtlasVPN“ plėtrą, vyksta pokyčiai, praneša „Verslo žinios“.
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Diskusijoje „Atlas VPN” marketingo vadovas Gediminas Galkauskas, „MISHKAY Biotech” įkūrėjas Tomas Varnas ir „Orbio World” įkūrėjas Andrius Valatka kalbasi apie efektyviausius būd...
Infliacija, krizės grėsmė, brangstanti skaitmeninė reklama, mažėjantis jos efektyvumas ir daug kitokių tamsių spalvų – ar tai reiškia, kad šiemet bus sunkiau parduoti internete? Ar yra tendencijų, rodančių, kad net tokioje aplinkoje įmanoma augti? Kaip tuo pasinaudoti? Tokius klausimus LiMA konferen...
Sumažėjęs e-komercijos augimas kelia vis daugiau klausimų, kaip efektyviau išnaudoti marketingo naujoves ir tendencijas e-komercijos pardavimų auginimui. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kitą savaitę organizuoja trijų dienų renginį „E-commerce Marketing Update’23“ internetu ir kviečia iš 16 pro...
Kokie praėję metai buvo rinkodaros vadovams? Kokie įvykiai ir kampanijos buvo ryškiausi, ir kaip verslams ir kitoms organizacijoms sekėsi susidoroti tiek su įprastais, tiek užklupusiais globaliais iššūkiais? Ko reikėtų tikėtis ir kam ruoštis rinkodaros vadovams ir kitiems, dirbantiems šioje srityje,...
Laidoje „Marketingas 360“ agentūros „We Are Marketing“ partnerė Neringa Petrauskaitė ir marketingo strategas, konsultantas Giedrius Juozapavičius pasakojo apie tai, ko reikia, kad veiktų B2B (verslo verslui) rinkodara ir ką parodė apie ją atliktas tyrimas Lietuvoje. Antroje laidos dalyje su rinkodar...
Šiuo neapibrėžtumo metu verslo efektyvumui kaip niekada yra svarbus marketingo ir pardavimų skyrių bendradarbiavimas. Apie tai, kaip susikalbėti, sklandžiai dirbti drauge ir užtikrinti rezultatą bus kalbama jau šį trečiadienį, rugsėjo 28 d., Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferenci...
Šiais metais inovacijų ir progreso konferencija LOGIN 2022 kvietė pasiklausyti daugybės įkvepiančių pranešimų, kuriuose netrūko įžvalgų apie saugumą, kibernetines atakas, digitalizaciją, įmonių transformacijas, lyderystę, metavisatą, tvarumą, ateities švietimą ir kitas svarbias temas kiekvienam spec...
Kas yra bendro tarp startuolių ir vaikų auginimo? Rinkodaros ekspertas Gediminas Galkauskas atsakytų, kad daug. Ypač – šiuolaikiniame technologijų pasaulyje. Šis vyras turi patirties abiejose srityse – augina trimetę dukrą ir yra startuolio „Atlas VPN“ rinkodaros vadovas, tad turi ką palyginti. Tad ...
Turi produktą, kurį nori parduoti – susiplanuoji būsimas rinkodaros priemones pagal savo biudžetą, išsikeli tikslus ir stebi, kaip sekasi juos įgyvendinti. Tokia būdavo daugeliui įprasta rinkodaros abėcėlė, kuri diktuodavo ir darbų planą. Tačiau skaitmeninės rinkodaros atstovai sako ne – taip dirbti...
Laidoje „Marketingas 360“ rinkodaros ir komunikacijos aktualijas aptaria M360 redaktorė Jūratė Žuolytė, rinkodaros konsultantas Giedrius Juozapavičius ir rinkodaros strategas, tendencijų analitikas Gediminas Galkauskas. Kaip persiskirsto reklamos rinka televizijoje, ar galima aukoti Ukrainai skatint...
Laidoje „Marketingas 360“ Jūratė Žuolytė apie rinkodaros naujienas kalbasi su „Media House“ verslo plėtros vadovu Artūru Olšausku, Giedrius Juozapavičius kalbina „Milk“ kūrybos vadovą Rimantą Stanevičių apie tai, kur juda lietuviškos kalėdinės reklamos, o tarp Gedimino Galkausko aptariamų naujienų –...
Jūratė Žuolytė savaitės komunikacijos ir rinkodaros naujienas aptaria su komunikacijos eksperte Laura Bielske, kuri taip pat dalinasi savo įspūdžiais apie rinką iš patirties keičiant darbo vietą. Giedrius Juozapavičius kalbina Klaidą Šiuipį, agentūros „AMZ bees“ vadovą. Gediminas Galkauskas pasakoja...
Laidoje „Marketingas 360“ Jūratė Žuolytė kalbina Lietuvos marketingo asociacijos atstoves Alvydę Palaimaitę ir Ugnę Kasperavičiūtę apie artėjančią konferenciją „LiMA Day Lietuva“. Giedrius Juozapavičius „Akvilės“ susitinka su Egle Kavaliauskaite, „Akvilės“ natūralaus mineralinio vandens prekės ženkl...
Marketingo specialistams naujieji metai šiemet ateis mėnesiu anksčiau – apie tai, kokie bus 2022-ieji jau gruodžio 1 d. marketingo bendruomenės nariai diskutuos susitikę 12-ą kartą organizuojamoje didžiausioje marketingo konferencijoje „LiMA Day Lietuva ’21. New Year“. Vilniaus oro uosto konferencij...
Laidoje „Marketingas 360“ Jūratė Žuolytė kalbina agentūros „Clinic 212“ kūrybos ir strategijų vadovą Mantas Velykis apie kalėdinių reklamų lūkesčius ir darbo agentūrose pokyčius. Giedrius Juozapavičius svečiuojasi pas „Daktarą desertą“, kur jo bendrasavininkas Marius Dijokas pasakoja apie šio prekės...
Sveiki, šiandien griaunu mitus apie tai, kad vyresniems žmonėms nieko nereikia ir dėl to neverta jiems nieko kurti – nei reklamos, nei produktų, nei paslaugų. Taip pat jūsų dar laukia 12 naujienų trumpai ir garso takelis su serialo rekomendacija.
Šiandien siūlau paskaityti apie kino teatrų ateities perspektyvas Lietuvoje ir dar siūlau 11 naujienų trumpai ir garso takelį – hitą, kuris išpopuliarėjo tik „TikTok“ dėka.
Laidoje „Marketingas 360“ Jūratė Žuolytė kalbasi su Dominyka Venciūte, asmeninio ir darbdavio įvaizdžio eksperte, „Persona Cognita“ įkūrėja apie tai, kodėl verslas susidomėjo asmeniniais prekės ženklais. Giedrius Juozapavičius su Giedre Juroniene iš tyrimų bendrovės „Kantar“ aiškinasi, kaip išmatuot...